Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau

Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

Extra's voor Nieuwsbank abonnees

Onbeperkte toegang

Nieuwsbank abonnees krijgen een toegangscode en wachtwoord waarmee ze onbeperkt toegang krijgen tot de Nieuwsbank website. Wanneer de abonnee computer het wachtwoord eenmaal kent, kunnen alle berichten en aankondigingen zonder belemmeringen worden ingezien.

Trefwoorden selectie

Naast onbeperkte toegang tot de Nieuwsbank website biedt het abonnement ook de mogelijkheid de abonnee systematisch attenderen op mogelijk interessante berichten. Op een eigen persoonlijke pagina kan de abonnee tot 50 trefwoorden opgeven.

Als de handleiding daarbij geen uitkomst biedt, helpt de Nieuwsbank klantenservice met persoonlijk advies.

Bezorging via e-mail

Op verzoek worden de automatisch geselecteerde berichten ook via e-mail bezorgd. Geselecteerde berichten blijven altijd in de persoonlijke lijst op de website verschijnen. Toezending wordt stilzwijgend gestaakt wanneer de berichten onbestelbaar blijken (door een volle mailbox of falende mail server). De toezending wordt dan weer hervat zodra de abonnee meldt dat het probleem verholpen is.

Abonnementsvoorwaarden

Abonnementen worden automatisch verlengd tot wederopzegging. De abonnee betaalt na ontvangst van de btw-factuur. Opzegging of wanbetaling doet het abonnement eindigen op de laatste dag van de lopende abonnementsperiode.

Het wachtwoord is persoonlijk en mag niet worden doorgegeven aan anderen. Nieuwsbank kan van tijd tot tijd nieuwe wachtwoorden toewijzen zonder aanziens des persoons. Problemen met wachtwoorden kunnen telefonisch worden opgelost, de klantenservice belt de abonnee terug op het telefoonnummer dat bij Nieuwsbank staat genoteerd.

Het is niet toegestaan de berichten systematisch of incidenteel door te sturen via e-mail of anderszins, ter kennisname of anderszins, naar personen of groepen van personen die niet uitdrukkelijk in een abonnement zijn inbegrepen.

Het staat Nieuwsbank vrij abonnementen of trefwoorden te annuleren of te weigeren wanneer er volgens Nieuwsbank sprake is van misbruik of oneerlijke concurrentie.

Het herpubliceren van de persberichten is gebonden aan de voorwaarden voor hergebruik.

Alle hier genoemde voorwaarden zijn van kracht voor zover Nieuwsbank met een klant schriftelijk geen andere voorwaarden is overeengekomen.

Zie ook de Nieuwsbank gedragscode voor elektronisch zakendoen.

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie