Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Songwon announces global price increases for its Plastic Additives

Datum nieuwsfeit: 27-04-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: Marketing Solutions
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Songwon announces global price increases for its Plastic Additives

Songwon Industrial Group announces global price increases for its range of Plastic Additives by 8 % on or after June 1, 2012.

ULSAN, Korea, 20120427 -- Songwon Industrial Group, a leading developer and manufacturer of polymer additives, will increase global prices of its Songnox® Antioxidants, Songlight® and Songsorb® UV Stabilizers, Songstab™ Acid Scavengers as well as of its range of aminic antioxidants by 8% effective on orders invoiced on or after June 1, 2012, or as contracts allow. This price increase is necessary to recover raw material cost increases and support continued investment in reliable supply.

About Songwon Industrial Co., Ltd.

Songwon Industrial Co., Ltd. is a leading producer of Songnox®Antioxidants, Songnox®One Pack Systems, Songlight®Hindered Amine Light Stabilizers, Songsorb®Ultraviolet Light Absorbers, Songstab™Acid Scavengers, Songstab™PVC Stabilizers, Songcat™ Tin Intermediates, Songcizer™Plasticizers for the plastics industry, as well as lubricants, surface coating agents, polyurethane, alkyl phenols, biphenol, flocculants and other chemicals. The Songwon Group of Companies includes Songwon Industrial Co., Ltd., Songwon Holdings AG, Songwon International AG, Songwon International – Japan K.K., Songwon China Ltd., Songwon Industrial Co. Ltd. Representative Office Bahrain, Songwon Additive Technologies AG, Songwon International – Americas Inc., Songwon International – India Pvt. Ltd., Songwon Trading Co. Ltd. and Songwon Chemicals Co. Ltd.

Songnox, Songsorb and Songlight are registered trade marks of Songwon Industrial Co., Ltd.

Songcat, Songcizer and Songstab are trade marks of Songwon Industrial Co., Ltd.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

Zie ook:
// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie