Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

KPMG Verheldert: een reclamecampagne met ambitie

Datum nieuwsfeit: 01-01-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
KPMG

01-01-1999
KPMG Verheldert: een reclamecampagne met ambitie

KPMG is in oktober een uitgebreide reclamecampagne gestart in dagbladen en tijdschriften. Het thema luidt KPMG Verheldert en maakt deel uit van een internationale campagne met hetzelfde basisthema (It's time for clarity) die medio september is gestart. Met het thema KPMG Verheldert speelt KPMG in op het feit dat ondernemingen in toenemende mate geconfronteerd worden met een gebrek aan tijd en een overvloed ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie