Formule & franchise plein Horecava volgt groei in markt

Amsterdam RAI

Horecava 99

Date: 5-11-98

Formule & franchise plein volgt groei in markt

Met meer dan twintig formules en een uitgebreid lezingen-programma, is het Formule & Franchise Plein een volwassen, zelfstandig evenement tijdens Horecava 99. Door de combinatie van beurspresentaties en het lezingen-programma, geeft het evenement zowel ervaren horeca-ondernemers als de 'vrije' ondernemer duidelijk inzicht in een snel groeiende markt met vele (nieuwe) kansen.

Aanbod in breedte en diepte

Bezoekers kunnen een aanbod verwachten dat zowel in de breedte (met aanbieders van snack-, ijs-, chocola-, pizza-, vis-, koffie- en restaurant-formules) als in de diepte de mogelijkheden van formules en franchising weerspiegelt. Die aanwezigheid van exposanten uit de meest uiteenlopende foodsegmenten maakt het mogelijk om de verschillende formules te kunnen vergelijken en desgewenst een keuze te maken.

Lezingenprogramma

In een 'Infotheater' in het hart van het Plein kunnen bezoekers terecht met al hun vragen over franchising. 's-Ochtends worden er lezingen gegeven door onder andere de Nederlandse Franchise Vereniging, ING Bank Nederland, adviesbureau Koelewijn & Partners en FM Franchise & Marketing. 's-Middags krijgen de exposanten van het Plein de gelegenheid hun formule toe te lichten.

Deelnemers

Deelnemers aan het Formule & Franchise Plein 99 zijn onder meer: Al Capone's Pizza's & Pasta's, Australian Homemade / Australian Chocolates, Domino's Pizza Nederland, Fast Food Concepts (met Vork Fastfood, Come Back, Smulwereld, Take-a-Break en Smullen Geblazen), FEBO de lekkerste, FST International, Kwalitaria Nederland, Nederlandse Franchise Vereniging, Snackworld (met Merksnack, Family en Kelly's in samenwerking met Karsten Horeca Grootverbruik, Horeca Techniek Midden Nederland, Kreko B.V., Jongens B.V. en Horecatief B.V.), Swirl's Ice Cream Company, en De Visscher Franchising BV.

Data en Informatie

Het Formule & Franchise Plein is gelijktijdig geopend met Horecava 99. Op maandag 4 tot en met woensdag 6 januari van 11.00 tot 19.00 uur en donderdag 7 januari van 11.00 tot 18.00 uur. Lokatie en entree: Amstelhal. Omhoog