Nieuwjaarsreceptie wordt nieuwjaarsfeest!

Datum nieuwsfeit: 07-01-1999

Vitesse Nieuws

Karel Aalbers: ´Zonder u, zonder aanhang, zonder wortels in de samenleving is Vitesse helemaal niets´

Nieuwjaarsreceptie wordt nieuwjaarsfeest!

De traditionele nieuwjaarsreceptie van Vitesse liep woensdagavond 6 januari behoorlijk uit de hand. In positieve zin wel te verstaan! Ongeveer 4.500 Vitessenaren waren naar Gelredome getogen en maakten er een geweldig feest van. Hoogtepunten waren de toespraak van voorzitter Karel Aalbers, de uitreiking van de gouden en zilveren Vitesse-spelden, de bekendmaking van het Supportersgezin van het Jaar 1998 en de presentatie van de Vitesse cd. Een bijna avondvullend programma, want het liep tegen tien uur voor de laatste supporters het voor gezien hielden en huiswaarts gingen.

Hoewel de deuren van Gelredome pas om 19.00 uur opengingen stonden de eerste receptiegangers al een uur eerder op de stoep. Eenmaal binnen in de ´bak´ van Gelredome zat de stemming er direct goed in. Met dank ook aan de band Boulevard die voor een spetterend stukje muziek zorgde. Om 20.00 uur nam Karel Aalbers het woord. In zijn nieuwjaarstoespraak stond de groei van de club centraal.
Karel Aalbers memoreerde in een korte terugblik uiteraard de ingebruikneming van Gelredome (´het klantvriendelijkste voetbaltheater van Europa´), hij wees op de verdrievoudiging in 1998 van het aantal seizoenkaarthouders en op de onstuimige groei van het aantal zakelijke partners, die het mede mogelijk maakten dat de selectie afgelopen zomer intact bleef. Natuurlijk stond de Vitesse-voorzitter ook even stil bij de trainerswisseling Artur Jorge/Herbert Neumann. Over Jorge zei hij dat die niet de combinatie met Vitesse bleek te kunnen vormen waarop vooraf was gehoopt. Het vertrouwen in Herbert Neumann daarentegen onderstreepte Karel Aalbers met de woorden: ´Een trainer met grote kwaliteiten als moderne teammanager´.

1999 moet volgens Karel Aalbers het jaar worden van verdere vooruitgang, groei dus. Hij repte over de Champions League, over ´een structureel uitverkocht Gelredome´ en over ´een veelzijdig voetbalbedrijf naar het voorbeeld van een club als Manchester United´ (op een termijn van vier jaar). Maar bovenal loofde Karel Aalbers de supporters: ´het verwezenlijken van al die plannen is een kwestie van beleid, van organisatie, van durf en natuurlijk ook van geld. Maar hoe gek dat ook klinkt, geld is niet het allerbelangrijkste. Want uiteindelijk gaat het bij Vitesse om mensen. Zonder u, zonder aanhang, zonder wortels in de samenleving is Vitesse helemaal niets´.
Aan het slot van zijn betoog riep Karel Aalbers de gemeente Arnhem op Vitesse niet in de kou te laten staan bij het zoeken naar een nieuwe trainingsaccommodatie. Karel Aalbers: ´Koester deze club, want zij is van enorm belang voor de stad. Arnhem gaat dankzij Gelredome de wereld over´. Waarna de voorzitter afsloot met goede wensen aan iedereen voor dit nieuwe jaar en een oproep massaal aanwezig te zijn bij de afscheidswedstrijd van Theo Bos en Edward Sturing op 27 januari tegen Schalke 04. ´Dat wordt een geweldige happening en hopelijk het begin van een geweldig voetbal- en evenementenjaar´.

Vitesse-spelden

Na een luid applaus reikte Karel Aalbers aansluitend de Vitesse-spelden uit. Tot Gouden Vitessenaar werd benoemd Jan Snellenburg. De Velpse ondernemer schoot Vitesse in het verleden financieel nogal eens te hulp en maakte ook enige tijd deel uit van het bestuur. ´Zonder Jan zou Gelredome er niet zijn gekomen´, zei Karel Aalbers, die Jan Snellenburg omschreef als ´een Vitessenaar in hart en nieren´. Zilveren spelden gingen naar hoofd scouting Jan Streuer, assistent-trainer Jan Jongbloed, manusje van alles Luc Luca en Anita Bekman, die door Karel Aalbers werd omschreven als ´een onmisbare stille kracht´.

Het volgende programmaonderdeel was de bekendmaking van het Supportersgezin van het Jaar 1998. Die eer ging naar de Arnhemse familie Bakker. Vader Herman, zijn dochters Mariska en Gabriëlla en hun echtgenoten Leo Vermaat en Marco Vastenhout zijn actief binnen de supportersvereniging of als steward. En aan de toekomst denkt de familie Bakker ook, want het tweejarige zoontje van Gabriëlla Bakker en Marco Vastenhout, Raimond (genoemd naar voormalig Vitesse-doelman Raimond van der Gouw) is sinds zijn geboorte ook lid van de supportersvereniging. Een welgemeend applaus, ook van de voltallig aanwezige spelersgroep, viel de familie Bakker ten deel. Tevens zijn zij komend seizoen verzekerd van een gratis seizoenkaart.

Vitesse cd

Het officiële deel van de nieuwjaarsreceptie in Gelredome werd sfeervol afgesloten met de presentatie door stadionspeaker Martin Esveld van de Vitesse cd. Natuurlijk werd het clublied Geel en zwart zijn onze kleuren ten gehore gebracht en 4.500 Vitessenaren zongen, zwaaiend met geelzwarte sjaaltjes, uit volle borst mee. De verkopers van de cd kwamen vervolgens handen tekort om tegemoet te komen aan de vraag naar de cd. De stormloop op de verkooppunten vormde het schitterende einde van een nieuwjaarsfeest dat eens temeer bewees dat er niet ten onrechte wordt gesproken van een Vitesse-familie. Een familie waarmee het goed gaat en die barstensvol ambitie aan een nieuw jaar is begonnen.

FC Twente -Vitesse 0-0 Scheidsrechter: Van Dijk. Toeschouwers: 13.500. Gele kaarten: Bosman, Ten Hag (beiden FC Twente), Zeman, Jochemsen, Booth (allen Vitesse). Opstelling FC Twente: Boschker, Hulshof (76. Steinmann), Ten Hag, Karnebeek, Sobiech, Van Halst, Van de Paar, Oude Kamphuis. Ter Avest (73. Ten Caat), Vennegoor of Hesselink, Bosman (84.Platvoet). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Schaaf, Zeman, Kuiper, Laros. Kreek, Jochemsen, Zongo (68. Amoah), Reuser, Booth, Machlas.

Vitesse-Feyenoord 1-1 (0-0) 86. Amoah 1-0, 90. Van Gastel 1-1. Scheidsrechter: Luinge. Toeschouwers: 25.800. Gele kaarten: Van der Schaaf, Machlas (beiden Vitesse), Paauwe, Van Gastel, Tininho (allen Feyenoord). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Schaaf, Goossen (46. Zeman), Jochemsen, Van Hintum, Kreek, Reuser, Zongo (89. Kuiper), Laros, Booth (55. Amoah), Machlas. Opstelling Feyenoord: Dudek, Van Gobbel, Konterman, Van Wonderen, Tininho, Bosvelt (89. Nelisse), Van Gastel, Paauwe (71. Kalou), Tomasson, Van Vossen, Cruz.

NAC-Vitesse 0-2 (0-1) 11. Zongo 0-1, 72. Zongo 0-2. Scheidsrechter: Wegereef. Toeschouwers: 10.400. Gele kaarten: Shoukov (NAC), Zeman, Jochemsen (beiden Vitesse). Rode kaart: 88. Van As (NAC). Opstelling NAC: De Vogt, Zwijnenberg, Van de Looi, Van As, Gudelj, Bosz, Feskens, Noh, Shoukov, Arveladze, Milicic (66. Santana). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Schaaf, Zeman (90. Janssen), Kreek, Laros, Van den Brom (70. Amoah), Jochemsen, Zongo, Reuser, Booth (83. Kuiper), Machlas.

Willem II-Vitesse 3-5 (1-0) 3. Bombarda 1-0, 56. Galásek 2-0, 65. Machlas 2-1, 66. Sanou 3-1, 73. Zongo 3-2, 75. Reuser 3-3, 84. Laros 3-4, 90. Zongo 3-5. Scheidsrechter: Van der Ende. Toeschouwers: 10.800. Gele kaarten: Valk (Willem II), Zeman, Van Hintum, Laros (allen Vitesse). Opstelling Willem II: Van Fessem, Prommayon, Hendriks, Hill (73. Van Kouwen), Koskinen, Valk, Galásek, Ceesay (84. Abdellaoui), Arts, Hermes, Bombarda (56. Sanou). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Schaaf, Goossen (65. Zongo), Zeman (46. Van den Brom), Van Hintum, Kreek, Jochemsen, Laros, Reuser, Booth (90. Kuiper), Machlas.

Vitesse-Ajax 3-2 (3-0) 4. Machlas 1-0, 11. Jochemsen 2-0, 45. Booth 3-0, 68. Blind 3-1, 86. F. de Boer (strafschop) 3-2. Scheidsrechter: Jol. Toeschouwers: 25.800. Gele kaarten: Reuser, Van Hintum (beiden Vitesse), Van der Sar, Gronkjaer (beiden Ajax). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Schaaf, Goossen, Zeman, Van Hintum, Kreek, Jochemsen, Laros, Reuser (90. Amoah), Booth (77. Van den Brom), Machlas (85. Zongo). Opstelling Ajax: Van der Sar, Mensah, Blind, F. de Boer, Hoekstra, R. de Boer, Witschge (74. Dani), Kinkladze, Wamberto (67. Babangida), Hosé (46. Benni), Gronkjaer.

Roda JC-Vitesse 3-1 (1-1) 9. Booth 0-1, 16. Nygaard 1-1, 62. Vrede 2-1 (penalty), 64. Nygaard 3-1. Scheidsrechter: Van Hulten. Toeschouwers: 7.000. Gele kaart: Van Houdt (Roda JC). Opstelling Roda JC: Kalac, Senden, Vrede, Luijpers, Van Haaren, Van de Luer, Nygaard, Zafarin, Van Der Heyden, Peeters, Van Houdt. Opstelling Vitesse: Chaniotakis, Van der Schaaf, Goossen, Jochemsen, Van Hintum, Kreek, Van den Brom, Laros, Reuser (62. Zongo), Booth, Machlas (73. Amoah).

Vitesse-FC Utrecht 2-0 (1-0) 10. Perovic 1-0, 56. Reuser 2-0. Scheidsrechter: Schaap. Toeschouwers: 20.700. Gele kaarten: Van der Schaaf (Vitesse), Nascimento (FC Utrecht). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Schaaf, Goossen, Jochemsen, Van Hintum, Kreek, Perovic, Laros, Van den Brom (82. Amoah), Reuser. Booth (64. Zongo). Opstelling FC Utrecht: Kooyman, J.P. de Jong (69. Van der Ree), Nascimento, Van der Gaag, A Tjon (80. Kuyt), O'Brien, J. de Jong, Van Mol, Robbemond, Mols, Bosschaart (61. Van Eijkeren).

PSV-Vitesse 3-1 (2-0) 11. Nilis 1-0, 35. Nilis 2-0, 72. Jochemsen 2-1, 80. Van Nistelrooij 3-1. Scheidsrechter: Van Dijk. Toeschouwers: 26.500. Rode kaarten: 9. Westerveld (Vitesse), 87. Skerla (PSV, 2x geel). Gele kaarten: Dirkx (PSV), Kreek, Van den Brom (beiden Vitesse). Opstelling PSV: Waterreus, Van der Weerden, Nikiforov, Dirkx (46. Skerla), Oyen, Van der Doelen, Iwan, Khokhlov (69. Kolkka), Fuchs, Nilis (72. Bruggink), Van Nistelrooij.
Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Schaaf, Goossen, Kuiper (46. Zeman), Van Hintum, Kreek, Jochemsen, Laros, Van den Brom, Reuser (10. Chaniotakis), Machlas.

Vitesse-NEC 1-0 (0-0) 49. Machlas (penalty) 1-0. Scheidsrechter: Luinge. Toeschouwers: 20.700. Gele kaarten: Jochemsen, Laros, Korsten (allen Vitesse), Pothuizen, Roorda, Ellerman (allen NEC). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Schaaf, Kuiper, Van den Brom, Van Hintum, Kreek, Jochemsen, Laros, Trustfull (62. Korsten), Reuser (83. Perovic), Machlas. Opstelling NEC: Roorda, Verhoeven, Pothuizen, Maes, De Romijn, Schultz, Koning, Janssen, Latuheru, Tumani (76. Ellerman), Renfurm.

Girondins de Bordeaux-Vitesse 2-1 (1-1) 7. Jochemsen 0-1, 9. Micoud 1-1, 64. Wiltord 2-1. Scheidsrechter: Roca (Spa). Toeschouwers: 15.000. Gele kaarten: Jemmali (Bordeaux), Reuser, Kreek (beiden Vitesse). Rode kaart: Benarbia (Bordeaux, 2x geel). Opstelling Bordeaux: Ramé, Jemmali (72. Grenet), Saveljic, Alicarte, Torres Mestre, Diabata, Pavon, Benarbia, Micoud, Laslandes (80. Diawara), Wiltord (90. Da Rocha). Opstelling Vitesse: Chaniotakis, Kuiper, Goossen, Kreek, Van Hintum, Van der Schaaf (67. Zongo), Jochemsen, Laros (67. Korsten), Trustfull, Reuser (78. Perovic), Machlas.

Heerenveen-Vitesse 2-1 (1-0) 18. Samardzic 1-0, 70. G. de Nooijer 2-0, 81. Kreek 2-1. Scheidsrechter: Jol. Toeschouwers: 13.800. Gele kaart: Klompe. Opstelling Heerenveen: Vonk, Houttuin, Klompe, Hansma, Mitrita (79. Pahlplatz), Radomski, G. de Nooijer, De Visser, Talan, D. de Nooijer, Samardzic (90. Khattabi). Opstelling Vitesse: Westerveld, Jochemsen, Zeman, Van den Brom, Van Hintum, Kreek, Perovic (62. Van der Schaaf), Trustfull (62. Zongo), Laros, Reuser, Machlas.

Vitesse-Volendam 3-0 (3-0) 33. Machlas 1-0, 42. Zeman 2-0, 44. Reuser 3-0. Scheidsrechter: Vink. Toeschouwers: 9.000. Gele kaart: Inia (Volendam). Opstelling Vitesse: Westerveld, Jochemsen, Zeman, Kreek, Van Hintum, Van den Brom (46. Van der Schaaf), Trustfull, Reuser, Laros, Curovic (10. Shoukov), Machlas (69. Korsten). Opstelling Volendam: Nijkamp, Persijn, Leeflang, Gentile, Klein, Mans (Binken), Molenaar, Van Ommeren, Inia, Bond (57. Obdam), Boogers (82. Geerlings).

Vitesse-Girondins de Bordeaux 0-1 (0-1) 45. Wiltord 0-1. Scheidsrechter: Treossi (Ita). Toeschouwers: 21.000. Gele kaarten: Afanou, Musampa, Torres-Mestre (allen Bordeaux). Opstelling Vitesse: Chaniotakis, Jochemsen, Goossen, Zeman, Van Hintum, Kreek, Shoukov (46. Trustfull), Laros, Reuser (82. Korsten), Curovic, Machlas. Opstelling Girondins de Bordeaux: Ramé, Afanou, Saveljic, Alicarte, Torres-Mestre, Benarbia (85. Grenet), Diabatté, Micoud, Musampa (83. Ferrier), Wiltord (90. Diawara), Laslandes.

Vitesse-Willem II 3-2 (3-2) 15. Machlas 1-0, 22. Machlas 2-0, 28. Schenning 2-1, 42. Machlas 3-1, 45 Arts (penalty) 3-2. Scheidsrechter: Sterk. Toeschouwers: 22.800. Gele kaarten: Van Hintum (Vitesse), Valk, Hill (Willem II). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Hoeven (74. Perovic), Goossen (43. Zeman), Van den Brom, Van Hintum, Jochemsen, Kreek, Shoukov (80. Korsten), Laros, Curovic, Machlas. Opstelling Willem II: Van Fessem, Prommayon, Hyypia, Schenning (79. Schulp), Hill, Galasek, Valk, Arts, Heering (72. Bombarda), Ramzi, Abdellaoui (83. Ceesay).

De Graafschap-Vitesse 0-0 Scheidsrechter: Wegereef. Toeschouwers: 8.000. Gele kaarten: Reuser (Vitesse), Rzasa, Redeker (beiden De Graafschap). Opstelling De Graafschap: Olyslager, Wilnis, Redeker, Silooy, Lindenbergh, Fuchs, Keizer, Godee, Rzasa, Gerritsen, Roelofsen. Opstelling Vitesse: Westerveld, Jochemsen, Goossen (46. Van der Schaaf), Zeman, Van Hintum (50. Butorovic), Van den Brom, Perovic (5. Van der Hoeven), Shoukov, Laros, Reuser, Curovic.

AEK Athene-Vitesse 3-3 (1-2) 11. Machlas 0-1, 14. Nikolaidis 1-1, 17. Machlas 1-2, 51. Reuser 1-3, 67. Kopitsis 2-3, Nikolaidis 3-3. Scheidsrechter: Bazzoli (Ita.) Toeschouwers: 23.000 Gele kaarten: Kopitsis, Kefalas, Kostenoglou (allen AEK Athene), De Marchi, Van der Hoeven (beiden Vitesse). Rode kaart: 46. Westerveld (Vitesse). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Hoeven (36. Van der Schaaf), De Marchi, Goossen, Van Hintum, Kreek, Jochemsen, Laros, Shoukov (46. Chaniotakis), Reuser, Machlas (79. Zongo). Opstelling AEK Athene: Michailidis, Kopitsis, Kefalas, Babunski (88. Gretarsson), Markus, Lliev, Zikos, Kostenoglou, Karagiannis, Maladenis, Nikolaidis.

Vitesse-Sparta 5-1 (2-0) 12. Machlas 1-0; 28 Machlas 2-0; 72 Curovic 3-0; 74. Tammer 3-1; 81. Van Hintum 4-1; 84 Reuser 5-1. Scheidsrechter: Van Hulten. Gele kaarten: Nieuwenburg, Jalink (beiden Sparta). Opstelling Vitesse: Westerveld, Butorovic, Goossen (89. De Marchi), Jochemsen, Van Hintum, Van den Brom, Perovic (54. Van der Schaaf), Laros, Shoukov, Reuser, Machlas (71. Curovic). Opstelling Sparta: Jansen, Jaliens, Marilia (41. Van Duijvenbode), Jalink, Nieuwenburg, Kayis, Van der Linden, Van der Laan, Krijgsman (61. Moerad), Den Dunnen (75. Wouden), Tammer.

Vitesse-RKC 2-0 (1-0) 44. Perovic 1-0; 63. Curovic (strafschop) 2-0. Scheidsrechter: Uilenberg. Toeschouwers: 21.000. Opstelling Vitesse: Westerveld, Butorovic, Goossen (22. Kuiper), Jochemsen, Van Hintum, Van den Brom, Perovic, Laros, Shoukov (84. Van der Schaaf), Reuser, Machlas (46. Curovic).
Opstelling RKC: Van Dijk, Cornelisse, Leemans, Van der Pennen, Bogers, Van Zundert, Schops, Lanckohr,Van Nieuwkerk (70. Petrov), Dos Santos, Echteld (46. Beekink).

MVV-Vitesse 4-2 (0-1) 21. Trustfull 0-1; 55. Joordens 1-1; 61. Reuser 1-2; 76. De Jong (strafschop) 2-2; 84. Landzaat 3-2; 90. Emerson 4-2. Scheidsrechter:Koopman. Toeschouwers: 6.250. Rode kaart: 88. Kreek (Vitesse). Gele kaarten: Trustfull (Vitesse), Volmer, Taiwo (beiden MVV). Opstelling Vitesse: Westerveld, Jochemsen, Goossen, Kuiper, Van Hintum, Kreek, Perovic, Trustfull (78. Shoukov), Laros (85. Korsten), Van den Brom, Machlas (46. Reuser). Opstelling MVV: Van Duynhoven, Plum, Volmer, De Jong, Heubach, Karapinar (80. Ahannach), Landzaat, Joordens, Taiwo, Emerson, Taihuttu (83. Vriesde).

Eerste ronde UEFA Cup (heenwedstrijd): Vitesse-AEK Athene 3-0 (0-0) 50. Laros 1-0; 54. Perovic 2-0; 90. Machlas 3-0. Scheidsrechter: Cortez Batisata(Portugal). Toeschouwers: 21.000. Rode kaart: Kassapis (2x geel). Gele kaarten: Goossen, Machlas (beiden Vitesse), Ionnis (AEK Athene). Opstelling Vitesse: Westerveld, Jochemsen, Veldman (26. Kuiper), Goossen, Van Hintum, Perovic, Kreek, Trustfull, Laros (75. Shoukov), Reuser, Machlas. Opstelling AEK Athene: Atmatsidis, Lakis, Kopitsis (79. Gretarsson), Ionnis, Babunski, Kostenoglou, Kassapis, Markos, Maladenis (84. Iliev), Savevski (79. Karagiannis), Nikolaidis.

Vitesse-Cambuur Leeuwarden 4-2 (3-1) 24. Perovic 1-0; 26. Dijkhuizen 1-1; 41 Machlas 2-1; 43. Perovic 3-1; 66. Van der Heide 3-2; 83. Perovic 4-2. Scheidsrechter: De Graaf. Toeschouwers: 22.800. Opstelling Vitesse: Westerveld, Jochemsen, Goossen, Veldman (35. Laros), Van Hintum, Van den Brom (64. Van der Schaaf), Perovic, Kreek, Trustfull, Reuser en Machlas. Opstelling Cambuur Leeuwarden: De Ron, Elzinga, Berhalter, Hendriksen, Abma, Van der Heide (82. Van der Wal), Usta, De Roo (46. Loontjes), Van Rijswijk, Dijkhuizen en Van Utrecht (46. De Vries).

Fortuna Sittard-Vitesse 0-2 (0-0) 62. Nikos Machlas 0-1; 67. Nikos Machlas 0-2. Scheidsrechter: Dick Jol. Toeschouwers: 5.500. Gele kaarten: Lee, Van Bommel (beiden Fortuna), Van der Schaaf (Vitesse). Opstelling Vitesse: Westerveld, Jochemsen, Goossen, Veldman, Van Hintum, Perovic (88. Van der Schaaf), Kreek, Trustfull, Laros, Reuser en Machlas (83. Korsten). Opstelling Fortuna Sittard: Juffing, Lee, Dirkx, Roest, Hermans (80.Hofland), Van Bommel, Gesthuizen (69. Simons), Kool, Bouma (85. Burke), Jeffrey en Hamming.

AZ-Vitesse 0-0 Scheidsrechter: Van der Ende. Toeschouwers: 7.253. Gele kaarten: Ricksen, Rodriquez (beiden AZ), Perovic, Kreek (beiden Vitesse). Opstelling Vitesse: Westerveld, Jochemsen, Veldman, Goossen, Van Hintum, Perovic, Van den Brom (46. Laros), Kreek, Reuser, Curovic (74. Korsten), Machlas. Opstelling AZ: Moens, Ricksen, Buskermolen, Wijker, Rodriquez, Bouchiba, Langerak (74. Opdam), Van Galen, Boussatta, Van der Weert en Huiberts (79. Hernandez).

Vitesse-Roda JC 1-0 (rust 0-0) 61. 1-0 Nikos Machlas. Scheidsrechter: Van Egmond. Toeschouwers: 22.165. Rode kaart: 85. Van Haaren (Roda JC). Gele kaarten: Perovic, Van den Brom, Van Hintum (allen Vitesse), Peeters (Roda JC). Opstelling Vitesse: Westerveld, Van der Hoeven (46. Van den Brom), Veldman, Goossen, Van Hintum, Jochemsen, Perovic, Kreek, Reuser (90. Van der Schaaf), Curovic (82. Ax), Machlas. Opstelling Roda JC: Kalac, Tomasic, Vrede, Luijpers, Van Haaren, Van de Luer, Doomernik, Lawal, Tchoutang, Van Houdt (74. Peeters), Torma (84. Zafarin).

© 1998 SBV Vitesse, alle rechten voorbehouden, e-mail info@sbv-vitesse.nl.

actuele persberichten

D-Day voor Daycar.nl - Auto voor de deur wordt wagenpark van de wijk
We zijn op weg naar een nieuwe samen-beweging, waarin de deelauto innoveert. De laatste ontwikkeling is Daycar. Door leenschaamte te...

Na 30 jaar brengt Marian Backus haar debuut Schoksgewijs opnieuw uit