Ondertekening alliantie Horeca Nederland en DiverseyLever

Datum nieuwsfeit: 08-01-1999

Ondertekening tijdens Horecava 99 in Amsterdam

Koninklijk Horeca Nederland en DiverseyLever zijn een strategische alliantie aangegaan

Persbericht 5 januari 1999
* Ledenvoordelen

WOERDEN – 5 januari 1999 - Tijdens de horecavakbeurs Horecava in Amsterdam hebben Koninklijk Horeca Nederland en DiverseyLever een strategische alliantie-overeenkomst getekend. Koninklijk Horeca Nederland heeft met deze ondertekening opnieuw een sterke alliantiepartner aan zich gebonden. Met name op het nog steeds actuele gebied van HACCP voor wat betreft reiniging en desinfectie kan DiverseyLever veel bijdragen aan de implementatie van de hygiënecode bij de leden.

Dit is het resultaat van besprekingen welke beide partijen hebben gevoerd naar aanleiding van een wereldwijd samenwerkingsverband tussen DiverseyLever International en de International Hotel & Restaurant Association (IH&RA).

Koninklijk Horeca Nederland zoekt samenwerking met leidinggevende bedrijven uit diverse branches. Op het gebied van reiniging en desinfectie, persoonlijke hygiëne, wasbehandeling en roomcare is gekozen voor DiverseyLever. Deze organisatie zal samen met Koninklijk Horeca Nederland gaan werken aan thema's zoals: HACCP, implementatie van de hygiënecode, rendementsverbetering door kostenbeheersing, etc. Daarnaast zal per sector voor de leden een pakket aan concrete commerciële voordelen worden uitgewerkt.

Persinformatie: Jeu Claes, directeur Koninklijk Horeca Nederland, tel. 0348 – 489 430 of Ans Groenewegen, hoofd Public Relations, tel. 0348 – 489 457.

Koninklijk Verbond van Ondernemers in het Horeca- en Aanverwante Bedrijf

Pelmolenlaan 10, 3447 GW Woerden Postbus 566, 3440 AN Woerden Telefoon 0348 - 489489 Fax 0348 - 489400 E-mail ledenservice@kon-horeca.nl