Organisaties onderhandelen over milieugrenzen met Schiphol

Datum nieuwsfeit: 11-01-1999

Gezamenlijk persbericht van: Milieudefensie, Stichting Natuur en Milieu, Milieufederatie Noord-Holland en Platform Leefmilieu Regio Schiphol

Milieu- en bewonersorganisaties gaan onderhandelen met Schiphol

Amsterdam, 11 januari 1999 --- Vier milieu- en bewonersorganisaties hebben na overleg met hun achterban besloten om te gaan onderhandelen met Schiphol over betere milieugrenzen voor de luchthaven. De vier organisaties zullen daartoe deelnemen aan het Tijdelijk Overleg- platform Schiphol (TOPS), onder voorzitterschap van de heer Van der Vlist. De eerste vergade- ring van het TOPS vindt dinsdag 12 januari plaats, in aanwezigheid van minister Netelenbos.

Milieunormen 1990 bepalend voor groeimogelijkheden

Milieu- en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen