Presentatie NVM-jaarcijfers 1998

Datum nieuwsfeit: 12-01-1999

NVM

PERSREMINDER UITNODIGING NVM-JAARCIJFERS 1998

De heer T.A.B. Smit, algemeen voorzitter NVM, nodigt u hierbij graag uit voor het bijwonen van de perspresentatie van de NVM-jaarcijfers 1998. De presentatie vindt plaats op dinsdag 12 januari 1999 om 11.00 uur in het NVM-hoofdkantoor te Nieuwegein.

Tijdens deze persconferentie wordt u geïnformeerd over de marktontwikkelingen op het gebied van agrarisch onroerend goed, bedrijfs onroerend goed, vastgoed-management (huursector) en wonen. Daarnaast schetst de NVM u haar verwachtingen voor het komende jaar.

De heer T. (Timo) A.B. Smit heeft op 11 december jongstleden het algemeen voorzitterschap overgenomen van de heer mr O. (Oscar) J. Smit (geen familie), die de functie sinds mei 1996 heeft bekleed. Oscar Smit is nu algemeen vice-voorzitter. Timo Smit en Oscar Smit vervullen het algemeen voorzitterschap van de NVM als duo-baan. =============================================================

Noot voor redacties