Integratie Open Texts Livelink met ERP-software

X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3

12 januari 1999

INTEGRATIE OPEN TEXTS LIVELINK MET ERP-SOFTWARE EEN FEIT

Mensen, informatie en processen vormen vanaf nu een actief kennis- en managementinformatiesysteem

De integratie van Livelink Intranet van Open Text met ERP-software is een feit. Hiermee beschikt Open Text over de kennis om informatie, opgeslagen in ERP-applicaties, te integreren in Livelink's knowledge management-systeem. Naast de ontwikkeling van een SAP R/3 activator-module heeft Open Text het Canadese Lava Systems Inc. overgenomen. De overname stelt bedrijven in staat om, op breed ondernemingsniveau, transactiegeoriënteerde software samen te voegen met Livelink Intranet. De overname is gebaseerd op de visie van Open Text, dat de integratie van informatie op de werkvloer en die van het management sterk zal groeien.

Lava Systems, gevestigd in Ontario (Canada), levert ERP-oplossingen die knowledge management-omgevingen ondersteunen. De onderneming ontwikkelt, implementeert en ondersteunt de volgende tools: Lava Knowledge Management System en Lava Business Proces Enabler.

Livelink Intranet is een knowledge management-applicatie met uitgebreide mogelijkheden om mensen binnen een organisatie beter te laten samenwerken. Livelink Intranet is volledig web-based.
Open Text, opgericht in 1991 door de huidige CEO Tom Jenkins in het Canadese Toronto, heeft inmiddels 700 medewerkers en 30 vestigingen wereldwijd. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Londen; in de Benelux werkt Open Text vanuit Hoofddorp. Sinds januari 1996 is Open Text aan de beurs genoteerd (NASDAQ: OTEXF).
#####

Voor meer informatie:

Jean-Jacques Vossen
Open Text Benelux (info@opentext.nl)
Telefoon: 023-565 2333
Fax: 023-555 3410