Biocara ontwikkelt nieuwe creme op natuurbasis

Datum nieuwsfeit: 13-01-1999

BIOCARA EEN VEELZIJDIGE CREME OP NATUURBASIS

De firma Biotisan uit Roosendaal ontwikkelde een creme op basis van vitamines, kruiden en aminozuren welke inzetbaar is bij veel huidklachten, zoals allergische klachten, eczeem, psoriasis, koortsblaasjes, luieruitslag, doorliggen en nog veel meer. BIOCARA bevat een kruidenextract dat genezend en zuiverend op de huid werkt waardoor genezing versnelt, pijn afneemt en jeuk stopt. Naast het kruidenextract is toegevoegd het aminozuur L-Lysine dat vooral zijn werking heeft aangetoond bij herpes virussen, koortslip en gordelroos. Doordat uit diverse onderzoeken blijkt dat vitamine B5 en vitamine B15 een sterk helende werking op de huid hebben zijn deze vitamines eveneens toegevoegd, waardoor een combinatie is ontstaan die snel werkzaam is bij zeer uiteenlopende klachten.

De tube wordt verkocht bij de betere drogist en reformhuis met een tevredenheidsgarantie. Biotisan is namelijk zo sterk overtuigd van de werking dat indien de creme onverhoopt geen werking bij u blijkt te hebben u het aankoopbedrag terug krijgt. BIOCARA is een 100% natuurprodukt van BIOTISAN

Afzender:
Biotisan Kojaks bv