Compaq TokenRing PCI Intel Ethernet adapter met Wake on LAN

Datum nieuwsfeit: 18-01-1999

De Compaq NC4621 is de eerste Compaq Token Ring-adapter met Wake on LAN (WoL) functionaliteit waarmee een computer via de netwerkadapter over het netwerk kan worden opgestart vanuit de slaapstand. Hiermee kan buiten de reguliere werkuren snel en efficiënt onderhoud worden gepleegd zonder dat de gebruiker hiervan hinder ondervindt.

Belangrijkste specificaties: * Gebaseerd op Madge chipset * Driver compatibel met Netelligent Token Ring-adapters (uitgezonderd NetFlex) * Compatibel met IEEE 802.5 Token Ring en 802.5R Dedicated Token Ring (DTR) standaarden * Automatische detectie 16 Mb/sec of 4 Mb/sec Token Ring, met DTR tot 32 Mb/sec * Uitstekende prestaties door 32-bits busmastering, buffergeheugen en ondersteuning van PCI 2.1 en 2.2 * Wake on LAN ondersteuning over PCI bus of over meegeleverde 3-pins kabel * BootROM socket * Eenvoudige installatie door ondersteuning voor Plug and Play * Ondersteuning van PCI Hot Plug * Ondersteuning voor zowel voor UTP-aansluiting (RJ-45; Cat. 3, 4 en 5) als STP-aansluiting (DB-9; Type 1, 1A en 6) met automatische detectie * MAC adreslabel zichtbaar op de buitenkant van het bracket * SNMP compatibel voor gebruik met CNMS software * Ondersteuning voor Microsoft DOS, Windows 3.11, 95, 98, NT3.51, NT4, Novell NetWare 3.x, 4.x en 5.0 server, NetWare DOS client, OS/2 Warp 4, SCO 5 en 7 * Beschikbaar in voordelige multipacks

Toepassing:

Compaq biedt met de NC4621 een Token Ring adapter, met de meest geavanceerde features in een Token Ring netwerkomgeving, voor elke pc. Wake on LAN verlaagt de Total Cost of Ownership van een netwerkinfrastructuur.