Vereniging FME-CWM in 1998 flink gegroeid

Vereniging FME-CWM

Zoetermeer, 18 januari 1999

FME-CWM groeit als kool

De Vereniging FME-CWM is ook in 1998 flink gegroeid. Het aantal leden steeg van 2315 op 1 januari 1998 naar 2615 op 1 januari 1999, een groei dus van 13%. Vooral binnen de sector Technische Groothandel werden als speerpunt van beleid veel nieuwe leden geworven. FME-CWM is de grootste industriële werkgevers- en ondernemingsvereniging in ons land. Bij de lidbedrijven werken 265.000 mensen in vaste dienst en 65.000 mensen op tijdelijke basis. Voorts zijn bij FME-CWM de secretariaten gehuisvest van ruim 150 branche-organisaties die sector- en clusterspecifieke belangen behartigen en voorlichting geven. Tijdens de nieuwsjaarbijeenkomst voor de ruim 220 medewerk(st)ers van FME-CWM kondigde voorzitter/algemeen directeur Arie Kraaijeveld aan, dat er naar wordt gestreefd bij het begin van de nieuwe eeuw 3.000 leden te hebben. "Tweeduizend wordt drieduizend, luidt het motto", aldus Kraaijeveld.

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail (com@fme.nl)