GPI Plaatwerkprijs voor slim construeren met dunne plaat

Datum nieuwsfeit: 18-01-1999

Vereniging FME-CWM

GPI Plaatwerkprijs 1999 voor slim construeren met dunne plaat

Zoetermeer, 18 januari 1999

De Groep Plaatverwerkende Industrie van NEVAT daagt haar lidbedrijven uit mee te doen aan de GPI Plaatwerkprijs 1999. Het doel van de prijsvraag is voorbeelden te verzamelen van uitgekiende constructies in dunne plaat die vervolgens gebruikt zullen worden in onder andere een brochure voor de promotie van de Nederlandse plaatwerkindustrie. De prijs is een initiatief van de Groep Plaatverwerkende Industrie, een sector van de Nederlandse Vereniging Algemene Toelevering (NEVAT). Met deze prijs wil de NEVAT hoge kwaliteit van Nederlandse plaatwerkindustrie zichtbaar maken aan alle marktpartijen in binnen- en buitenland. De NEVAT is een branche-organisatie van de Vereniging FME-CWM. Een onafhankelijke deskundige jury beoordeelt de inzendingen op basis van een aantal criteria en nomineert daarna drie inzendingen voor de GPI Plaatwerkprijs. De winnaar krijgt een oorkonde en een geheel verzorgd weekend in Parijs. De andere twee genomineerden winnen een luxe weekend in Nederland en ontvangen een eveneens een oorkonde. De prijzen worden uitgereikt tijdens het 20-jarig NEVAT-jubileum.
Inzenden vóór 12 februari 1999. Elk GPI-lidbedrijf kan één constructie inzenden.

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail (com@fme.nl)