MS Enterprise database geschikt voor SAP R/3

Datum nieuwsfeit: 18-01-1999

SAP AG en Microsoft sluiten nieuwe licentieovereenkomst en kondigen de beschikbaarheid aan van R/3 op SQL Server 7.0

SAP-klanten kunnen via een SQL Server databaselicentie beschikken over de nieuwste Enterprise Software Solution

's Hertogenbosch en Schiphol-Rijk/Brussel, 18 januari 1999 - SAP en Microsoft kondigen de beschikbaarheid aan van SAP R/3 op Microsoft's nieuwe enterprise database-software, SQL Server 7.0. De beide bedrijven hebben een nieuwe, wereldwijde licentieovereenkomst gesloten, waarmee SAP in staat is om Microsoft SQL Server direct aan haar klanten te leveren. SQL Server 7.0 biedt verschillende verbeteringen en hogere prestaties waarmee een gemakkelijk te implementeren oplossingen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen