PSV Junior Club groot succes

Datum nieuwsfeit: 18-01-1999

Eindhoven, 18 Januari 1999

PERSBERICHT - Junior Club groot succes.

De PSV Junior Club, gestart in november 1998, is een groot succes. Deze PSV fanclub voor kinderen tot en met 12 jaar telt op dit moment al meer dan
4900 leden. De PSV Junior Club betrekt kinderen op een speelse en persoonlijke manier bij PSV. Zo ontvangen de leden regelmatig post van de PSV Junior Club. Tevens organiseert de PSV Junior Club diverse activiteiten voor haar leden, zoals 4 tegen 4 wedstrijdjes in de rust van wedstrijden van PSV. De leden kunnen ook meedoen aan diverse PSV Junior Club prijsvragen.

De mascotte van de PSV Junior Club is Phoxy. Phoxy was tijdens de jeugdmiddag van de Airmiles Cup in levende lijve aanwezig. Tal van PSV Junior Club leden gaven Phoxy een high-five en gingen met hem op de foto. Via een maandelijkse Phoxy-vergadering hebben de leden inspraak in het PSV Junior Club gebeuren.

De PSV Junior Club heeft een eigen pagina op de internetsite van PSV (WWW.PSV.NL). Het lidmaatschap van de PSV Junior Club is voor de rest van dit seizoen gratis. Vanaf volgend seizoen zijn er wel kosten aan het lidmaatschap verbonden.