Personeelswijzigingen bij AVID Benelux

Datum nieuwsfeit: 18-01-1999

Personeelswijzigingen bij AVID

Hilversum, 18 januari 1998 - Avid Benelux, een dochteronderneming van Nordic AB die als exclusief distributeur optreedt van Avid Technology, internationale leverancier van digitale audio en video tools voor informatie- en entertainmentapplicaties, ondergaat een aantal organisatie- en personeelswijzigingen.

Robert Rosenberg trad per 1 januari van dit jaar officieel in dienst als Managing Director van Avid Nordic AB, de groep waar behalve Avid Benelux ook de Baltische Staten, Noorwegen, Denemarken, Zweden, Finland en IJsland onder vallen. De 31-jarige Rosenberg begon in juni 1996 als Group Financial Controller bij Avid Nordic AB waar hij sinds augustus 1998 als Acting Managing Director actief was.

Chris Ketelaer (34 jaar), de nieuwe country manager voor België, is sinds 1 december 1998 officieel in deze functie begonnen. Daarvoor werkte Ketelaer van 1996 tot 1997 als Sales Manager bij Avid Technology Benelux en daarna als Sales Manager bij Avid België.

Robert Reparon (33 jaar), begint per 1 februari a.s. als country manager Nederland. Reparon was voor zijn komst naar Avid Sales Manager bij Capi Lux, distributeur van foto- en videomateriaal. Bij Capi Lux deed Reparon een ruime product- en marketingervaring op in de audiovisuele sector.

Avid Technology is een internationale, toonaangevende leverancier van digitale audio en video tools voor informatie- en entertainmentapplicaties. De producten van Avid worden gebruikt door klanten uit de communicatiewereld, televisie- en filmproducers, producenten van interactieve informatie en organisaties die nieuwsuitzendingen verzorgen. Meer informatie is te vinden op de website van Avid: www.avid.com.

Voor meer informatie
Avid Benelux BV, Robert Rosenberg, tel.: 035 625 00 80, (Robert_Rosenberg@avid.nl), of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Karin van Geelen, (karinvg@monogram.nl)