Infrasoft presenteert MX-ontwerpapplicaties op Infratech 99

Datum nieuwsfeit: 19-01-1999

PERSBERICHT

Infrasoft presenteert MX-ontwerpapplicaties op Infratech ‘99 Breda, 17 december 1998 – Infrasoft, de ontwikkelaar en leverancier van civieltechnische ontwerpapplicaties neemt deel aan Infratech ’99, die van 19 tot en met 22 januari in de Ahoy Rotterdam wordt gehouden. Op stand 1306 van deze vakbeurs voor grond-, water- en wegenbouw presenteert het bedrijf haar onlangs geïntroduceerde mx-ontwerpapplicaties: MXROAD, MXRENEW, MXRAIL en MXSITE.

Deze applicaties voor wegontwerp, spoorwegontwerp en projectontwikkeling werken zowel stand-alone, als in combinatie met AutoCAD en AutoCAD Land Development Desktop van Autodesk en Bentley’s MicroStation.

Infrasoft

Infrasoft Corporation is de wereldwijde marktleider op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen