Vernieuwd managementteam MCI WorldCom Nederland

Datum nieuwsfeit: 20-01-1999

Vernieuwd managementteam MCI WorldCom Nederland

Amsterdam, 20 januari 1999 - Met ingang van 1 januari 1999 is MCI WorldCom met een vernieuwd managementteam van start gegaan. Door de sterke groei van de Nederlandse vestiging en de bevordering per dezelfde datum van Managing Director Frans van Belle tot Managing Director Wholesale MCI WorldCom International, was vernieuwing en uitbreiding van het managementteam noodzakelijk.

Het managementteam bestaat per 1 januari 1999 uit:
* Geert de Groot - Managing Director - De Groot is afkomstig van KPN Telecom, waar hij de functie bekleedde van Directeur Marketing en Verkoop Nederland.

* Paul Steeman - Finance Director - Steeman was voor hij in dienst trad bij MCI WorldCom Finance Manager bij Interpay.
* René Baas - Marketing Director - Baas was voor zijn komst Vice President Sales bij EDS International

* Otto Veening - Customer Service Director - Veening komt van Roccade Megaplex.

* Marjolein van Leunen - Manager Human Resources.
* Ronald Kleinveld - Sales Director.
* Albert van Ommen - Operations Director.

Over MCI WorldCom
MCI WorldCom is een wereldwijd opererende telecommunicatieonderneming. Met vertegenwoordigingen in vijfenzestig landen, is MCI WorldCom een vooraanstaand leverancier van een uitgebreide reeks, volledig geïntegreerde lokale, interlokale en internationale telecommunicatie- en Internet-diensten. Onderdeel van MCI WorldCom is onder andere UUNET Technologies, Inc. Dit is een internationaal opererende Internet service provider met meer dan 1.000 'Points-of-Presence' (POP's) in de Verenigde Staten, Canada, Europa en de regio Azië-Pacific. MCI WorldCom staat genoteerd aan NASDAQ. De hoofdvestiging van MCI WorldCom Nederland bevindt zich in Amsterdam. Daarnaast heeft MCI WorldCom vestigingen in Rotterdam en Utrecht.

Voor meer informatie:
MCI WorldCom, Gerard W. Hoogerbrugge, tel.: 020 - 711 20 00 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Robert W. de Moll, tel.: 023 - 562 82 08

Meer informatie over MCI WorldCom is ook beschikbaar via Internet op: www.wcom.nl. Uitgebreide informatie over de deregulering van de telecommunicatie in de verschillende Europese landen verschaft ook het digitale tijdschrift The new Telecom Magazine op: www.comms-review.com/frame.htm.