Politiebericht Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 22-01-1999

Vrijdag 22 Januari

AANRIJDING MET GEWONDE, BERLICUM

Donderdagmiddag heeft op de kruising Sassenheimseweg - Sportlaan in Berlicum een aanrijding plaatsgevonden. Een 57-jarige automobilist uit Berlicum verleende, rijdende over de Sassenheimseweg, bij het rechtsaf de Sportlaan inrijden, geen vrije doorgang aan een achterop komende bromfietser. Door de aanrijding raakte de 16-jarige bromfietser gewond. Hij is overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch.

INBRAAK WONING, SCHIJNDEL

Donderdagmiddag is ingebroken in een woning aan de Verhoevenlaan in Schijndel. Een raam van de woning werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Een videorecorder en een videocamera werden gestolen.

INBRAAK WONING, BOXTEL

Donderdag is ingebroken in een woning aan de Europalaan in Boxtel. Een deur aan de achterzijde van de woning werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Enkele sieraden werden gestolen.

INBRAAK BEDRIJF, VUGHT

De afgelopen nacht is ingebroken in een bedrijf aan de Marktveldpassage in Vught. De achterdeur van het bedrijf werd opengebroken. In het bedrijf heeft men geprobeerd de kluis open te breken. Zover bekend is er niet gestolen.

INBRAAK BERGING, HAAREN

De afgelopen nacht is ingebroken in een berging aan Boekweit in Haaren. Een deur werd opengebroken. Een tuner, een versterker, een schuurmachine, een frituurpan, frisdrank en eetwaren werden gestolen.

INBRAAK AUTO'S, HAAREN

Afgelopen nacht is ingebroken in twee auto's die geparkeerd stonden aan de Beukenlaan in Haaren. Van de auto's werd een ruit ingeslagen. Een autoradio, enkele cd's, een versterker en twee geluidsboxen werden gestolen.