Ajax-nieuws: Weer winst Ajax in Zuid-Afrika

Datum nieuwsfeit: 22-01-1999

Van maandag 11 januari tot en met donderdag 21 januari verbleef Ajax in Zuid-Afrika. Het hoofddoel van deze reis was de voorbereiding op de tweede helft van het voetbalseizoen. Er werd elke dag getraind en natuurlijk stonden er wedstrijden tegen plaatselijke clubs op het programma. Maar ook in andere opzichten werd het een historische trip. Ajax had de primeur met een nieuwe voetbalclub en het gras in Nou Camp bleek voor de gebroeders De Boer toch groener. Op de Ajax-website: een exclusief verslag met niet eerder vertoonde foto's.

Foto: Pickard / Touchline Photo

* Aankomst in Kaapstad

* Ajax lanceert broertje in Kaapstad

* Broederstrijd

* Het gras in Nou Camp is toch groener

* Trainen, trainen en nog eens trainen

* Weer winst, maar niet op volle sterkte _________________________________________________________________

De foto's van Touchline Photo Pictures zijn (voor professionele doeleinden) na te bestellen. Email (touchpix@touchline.co.za) of bel: ++27.(0)21.408.3905 of fax:++.27.(0)21.4083909. Noemt u daarbij de 'reference name' en de foto zal u digitaal, per ISDN of Modem, worden toegezonden.

© 1997, 1999 AFC Ajax NV. Alle rechten voorbehouden / all rights reserved.