Autodata Nederland gaat samenwerken met I&I Systeemwacht

Datum nieuwsfeit: 26-01-1999

Persbericht. Dinsdag 26 januari 1999

AUTODATA Nederland b.v. te Hoofddorp, toonaangevende informatie en software leverancier in de automobielbranche, heeft vandaag een samenwerkingsovereenkomst gesloten met I&I Systeemwacht b.v. te Rotterdam, een dochteronderneming van Inzet & Instroom in de IT b.v.

De samenwerking betreft het exclusief door AUTODATA aanbieden van de "QuickScan" en de "MillenniumScan" in de Automobielbranche. Het betreft een gestandaardiseerde aanpak van I&I, die in hoofdzaak wordt uitgevoerd door part-time studenten die hiervoor worden geselecteerd en opgeleid. I&I werft op dit moment 2000 studenten hiervoor.

Als extra is er de mogelijkheid dat I&I in tweede instantie bij een automobielbedrijf ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen