Nieuwsbank vond voor u onderstaand persbericht:
Stafdirecteurswisseling Ahold Corporate Security
(advertentie)
Neem 'n abonnement | Uw reactie is welkom |

Onderstaande tekst is op 26-01-1999 (19990126) opgenomen in de Nieuwsbank-database van Nederlandstalige persberichten.
Klik op deze link voor later versie of kopie: http://www.ahold.nl/INTERNET.NSF/f0c58135d3323ca7c12567360037ba89/b740ecb622c46198c1256790005459da?OpenDocument
Klik op deze link voor het originele bericht: http://www.ahold.nl/Internet.nsf/918176ce96b53a82c1256552004088e9/66df6aa48a046e56c12567050054cbbd?OpenDocument

nb04

Persbericht Koninklijke Ahold

Stafdirecteur Ahold Corporate Security

Zaandam, 26 januari 1999 - Koninklijke Ahold deelt mee dat de heer D.S. Rouw, Stafdirecteur Corporate Security, per 1 juni 1999 gebruik maakt van de VUT-regeling, nadat hij meer dan 18 jaar voor de onderneming leiding heeft gegeven aan de security-activiteiten. Hij zal worden opgevolgd door de heer J.A.J. Fršnzel.

Daan Rouw heeft ervoor gezorgd dat binnen Ahold 'veiligheid' hoge prioriteit heeft en volledig onderdeel is van het bedrijfsbeleid in binnen- en buitenland. Alle werkmaatschap- pijen beschikken nu over professionele security-afdelingen, die nauw samenwerken Ťn in direct contact staan met de corporate afdeling.

Joop Fršnzel is in september 1998 bij Ahold in dienst gekomen. Eerder werkte hij acht jaar bij Shell International als Group Security Advisor. Daarvoor was hij officier bij de Koninklijke Marechaussee.

______________________________________________________________________

Persberichten van Ahold kunnen informatie bevatten met betrekking tot toekomstige ontwikkelingen. De uiteindelijke resultaten van de onderneming kunnen verschillen van de voorbeschouwende verklaringen omdat ze beÔnvloed kunnen worden door factoren, die buiten de controle van de onderneming vallen.
______________________________________________________________________

Herlezen
N\I\E\U\W\S\bank
Introductie | Persberichten Vandaag | Pers Agenda | Persberichten Zoeken | Persbericht plaatsen | Abonneren | Adverteren | Zonder frames |