WINS introduceert SiteAccelerator voor versenellen website

Datum nieuwsfeit: 28-01-1999

Bedrijf: WINS
Contactpersoon: Hans Blaauw
Telefoon: 071-514 46 84

** Persbericht **

WINS introduceert SiteAccelerator, dé manier voor webmasters en website eigenaars om hun huidige website te versnellen.

Leiden, 28 januari 1999: WINS, distributeur in oplossingen voor o.a. Windows NT- en Internet, kondigt aan dat het vanaf vandaag het internet product SiteAccelerator van de Israëlische firma NetCognition zal gaan leveren.

* Surfsnelheid
Één van de belangrijkste factoren om surfers op uw site te houden is snelheid, is de website te traag dan is de gebruiker gauw weer gevlogen. SiteAccelerator maakt uw website een factor 2 tot 5 sneller.

* Hoe?
SiteAccelerator combineert een krachtige statistische 'prediction engine' met een efficiënte 'pre-fetching' agent (Java) die anticipeert op mogelijke keuzes die een gebruiker gaat maken door alvast de juiste pagina's te laden. Deze gepatenteerde 'Collaborative Acceleration' techniek verkort de wachttijd voor gebruikers omdat pagina's in de achtergrond worden geladen. De algoritmes die gebruikt worden kunnen een klik van een gebruiker voorspellen. Terwijl de gebruiker bezig is een pagina te lezen wordt bepaald (via o.a. logbestanden) wat de volgende pagina zal worden en wordt deze in de achtergrond geladen.

* Voordelen
SiteAccelerator geeft webmasters de mogelijkheid om met zo weinig mogelijk inspanning een site in enkele minuten aan te passen. De eindgebruiker hoeft geen speciale plug-in te installeren.

'De versnelling die we bieden is significant,' zegt Tal Goldberg, de directeur van NetCognition. 'Wij bieden een end-to-end versnelling en lossen niet alleen maar de locale knelpunten op. Ons product verschilt duidelijk van bestaande versnellingstechnieken omdat het niet gebaseerd is op compressie of andere infrastructurele veranderingen.'

* Waar te verkrijgen?
Het product is te verkrijgen bij WINS door het te downloaden. Bovendien is er een 'Lite' versie beschikbaar waarmee u 25 pagina's kunt versnellen. U kunt kijken op www.win-s.com voor meer informatie over het product.

* Voor de webmaster of website eigenaar Website eigenaars of webmasters die hun site met SiteAccelerator hebben aangepast worden opgenomen in de 'Accelerated websites' lijst op de WINS website.

WINS is Digital Business Partner , distributeur voor Executive Software Inc. en RedRock Technologies.

This Message sent with Aureate Group Mail Free Edition software.aureate.com