Oefenwedstrijden MVV tijdens de winterstop

Datum nieuwsfeit: 31-01-1999

MVV

Oefenwedstrijden van MVV tijdens de winterstop

MVV speelt zondag 31 januari a.s. zijn laatste oefenwedstrijd van de winterstop tegen MSV Duisburg dat 13e staat in de Bundesliga. Deze wedstrijd geldt als laatste test voor het begin van de 2e competitiehelft, die MVV op 7 februari hervat tegen RKC Waalwijk. De wedstrijd tegen MSV Duisburg begint om 15h00 in Stadion De Geusselt

4 dagen eerder (woensdag 27 januari) speelt MVV een oefenwedstrijd tegen een combinatieelftal van Patro Eisden en maasmechelen. De wedstrijd wordt gespeeld op het veld van de eerste klasser Eijsden uit Nederlands Limburg. Aanvang 19h00.

Zaterdag 23 januari maakte MVV op de terugreis vanuit Zeeland, al waar MVV een week in trainingskamp is geweest, een tussenstopt in Den Bosch. In de Vliert speelde MVV een oefenwedstrijd tegen de plaatselijke FC. Uitslag 1-1.