Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Winstgevendheid loyaliteitsprogramma's nauwelijks gemeten

Datum nieuwsfeit: 01-02-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
KPMG

01-02-1999
Winstgevendheid van loyaliteitsprogramma's wordt nauwelijks gemeten

Detaillisten die gebruik maken van programma's om klanten te binden, zoals spaarpunten, zegels en klantenkaarten, blijken het nut ervan nauwelijks te meten. Hoewel zeven van de tien detaillisten in Europa een dergelijk systeem heeft, weet bijna 70% van de ondernemers niet of het programma tot meer winst leidt. Detaillisten die wel inzicht hebben in de toegevoegde waarde van een dergelijk programma, zeggen zo'n ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie