Nieuwe Internetservice voor bedrijven met milieujaarverslag

Datum nieuwsfeit: 01-02-1999

Woudenberg, 14 januari 1999

NIEUWE SERVICE VOOR BEDRIJVEN MET EEN MILIEUJAARVERSLAG

Per 1 februari a.s. gaat een unieke internetservice van start voor Nederlandse bedrijven met een milieujaarverslag.
Bedrijven of organisaties die een milieujaarverslag publiceren, vrijwillig of verplicht, investeren in milieucommunicatie. Als het verslag er eenmaal is, dan is het wenselijk dat het ook bekend aan en toegankelijk is voor het publiek en andere belangstellenden. Internet is een zo snel toenemend gebruikt medium dat ook de internet presence van een milieujaarverslag niet mag ontbreken.

Milieujaarverslag.com is een nieuwe service die per 1 februari a.s. van start gaat. Op deze website kunnen bedrijven een link naar hun milieujaarverslag opnemen als deze al op Internet staat. Is dit niet het geval, dan kan het verslag alsnog op Milieujaarverslag.com digitaal beschikbaar komen. Milieujaarverslag.com verzorgt het omzetten naar een Internet publicatie (in HTML) en plaatst het verslag onder een aparte directory milieujaarverslag.com/ zodat u daar in uw externe communicatie naar kunt verwijzen.

Milieujaarverslag.com wordt gelinkt aan The International Corporate Environmental Reporting Site (www.enviroreporting.com per 1/2/99), het internationale centrale punt op Internet voor milieuverslaggeving. Hierdoor is veel bezoek gegarandeerd aan Milieujaarverslag.com en zal uw milieujaarverslag ook gelezen worden!
Tevens werkt Milieujaarverslag.com samen met Stichting Milieuwijzer welke diverse milieusites (waaronder De Ecomarkt) verzorgt. Ook zij zullen actief Milieujaarverslag.com promoten.

De voordelen voor bedrijven die op Milieujaarverslag.com gaan staan zijn:
* uitstekende promotie van de onderneming op internet
* substantiële besparingen op porto en handling
* kleinere kans op een dure nadruk

* aantrekkelijke verbreding van uw internet presence
* een verhoging van uw imago op milieugebied
Alle jaarverslagen op internet op één website:
* 24 uur per dag

* 7 dagen per week

* eenvoudig opvraagbaar

* binnen enkele minuten gratis bezorgd
Milieujaarverslag.com werkt samen met Jaarverslag.com welke de financiële jaarverslagen op Internet reeds verzorgt. Wilt u meer informatie (mogelijkheden, tarieven etc.) over Milieujaarverslag.com aarzelt u dan niet en e-mail ons! ( (folkert.vandermolen@wxs.nl)) Vanaf 1 februari kan uw verslag reeds op Internet gepresenteerd worden!

Folkert van der Molen,
Van der Molen Environmental Internet Services John F. Kennedylaan 74

3931 XL Woudenberg
e-mail: (folkert.vandermolen@wxs.nl)