Gensym en CMG sluiten samenwerkingsovereenkomst

Datum nieuwsfeit: 02-02-1999

Gensym en CMG sluiten samenwerkingsovereenkomst op gebied van productie-automatisering

Amstelveen, 2 februari 1999 - Gensym Corporation (NASDAQ: GNSM), leidinggevend op het gebied van software en diensten voor intelligent operations management, heeft een Systems Integrators (SI) overeenkomst gesloten met CMG Trade, Transport & Industry (CMG TT&I) in Rotterdam. De geavanceerde G2-software van Gensym wordt onder andere gebruikt voor het ontwikkelen van kennissystemen voor bedrijfskritische processen. Hierbij kan gedacht worden aan operationele systemen op het gebied van Supply Chain Management, Scheduling & Planning, Tracing & Tracking en een betere integratie van ERP-systemen (o.a. SAP en BAAN) binnen productieprocessen.

CMG ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen