Speech Bill Gates op Microsoft@Work Exhibition & Convention

Datum nieuwsfeit: 03-02-1999

Schiphol-Rijk, 21 januari 1999

Uitnodiging keynote speech van Bill Gates op de Microsoft@Work Exhibition & Convention, woensdag 3 februari a.s.

Geachte redactie,

Begin januari jongstleden hebben wij een persbericht verspreid waarin wij u informeerden over de Microsoft@Work, Exhibiton & Convention 1999 in het Nederlands Congres Centrum te Den Haag. Met groot genoegen kunnen wij u nu aankondigen, dat op de tweede dag van deze manifestatie, 3 februari, Bill Gates, Chairman en Chief Executive Officer van Microsoft Corporation, bereid is gevonden om een keynote speech te verzorgen. U bent van harte uitgenodigd om deze speech bij te wonen. Deze keynote start om 13.30 uur. Wij verzoeken u echter in verband met de organisatie, inschrijving en beveiliging om uiterlijk om 13.00 uur aanwezig te zijn.

Na te zijn ingeleid door John Mangelaars, general manager van Microsoft Benelux, zal Bill Gates vooral ingaan op de verdere ontwikkeling van de infrastructuur voor informatie communicatie technologie (ICT). In zijn speech zal Gates zijn visie geven op de toekomst van communicatie- en informatietechnologie en de invloed hiervan op de werkwijze van organisaties. Na afloop van de presentatie is er kort interactief gesprek met Bill Gates en John Mangelaars. U kunt vragen vooraf geven, het liefste per omgaande maar uiterlijk op 25 januari aanstaande aan (aureliab@microsoft.com) of (perlitaf@monogram.nl). Een aantal vragen zullen behandeld worden.

Wilt u s.v.p aan ons laten weten of er iemand en zo ja wie van uw redactie op deze uitnodiging ingaat? Omdat het aantal plaatsen in de zaal beperkt is, raden wij u aan per omgaande te beslissen. Zodra het maximale aantal inschrijving is bereikt kunnen wij geen toegang garanderen. Ook vernemen wij graag van u of u een fotogaaf mee wilt nemen. Voor fotografen is echter minder plaats en alleen de eerste 5 minuten van de keynote speech is er gelegenheid voor het maken van foto's. Opgeven kan per bijgevoegd antwoordformulier, t.a.v. Perlita Fränkel (faxnummer 023 - 565 17 24) of via e-mail aan ondergetekende ( (aureliab@microsoft.com) ) of MCS ( (info@monogram.nl) ). Even bellen met MCS kan natuurlijk ook, telefoonnummer 023 - 562 82 08.

Bij een positieve reactie uwerzijds, ontvangt u een bevestiging, een toegangsbewijs op naam, nadere details over inschrijving ter plekke en een routebeschrijving. In verband met de beveiliging kunnen alleen geaccrediteerde personen de keynote speech van Bill Gates bijwonen. Wij verzoeken u dan ook uw medewerking te verlenen hierbij.

Wij verzoeken u vriendelijk te reageren voor 26 januari a.s.

Met vriendelijke groet, Microsoft B.V.

Aurelia van den Berg Press & Public Relations Manager

Bijlage: antwoordformulier

ANTWOORDFORMULIER

Keynote speech Bill Gates op Microsoft@Work, woensdag 3 februari

Let op: toegang is zeer beperkt.

Datum: Woensdag 3 februari 1999

Plaats: Nederlands Congres Centrum,Churchillplein 10,

2517JW Den Haag

Aanvang: 13.30 uur