Jong Duivens bedrijf naar internationale webdesignwedstrijd

Datum nieuwsfeit: 03-02-1999

Duiven, 3 februari 1999

P e r s b e r i c h t

"Jong Duivens bedrijf geselecteerd voor internationale webdesignwedstrijd"

Aride Interactieve Communicatie uit Duiven is als enige bedrijf in Nederland geselecteerd om deel te nemen aan de internationale webdesignwedstrijd "Le Prix de Web". De wedstrijd maakt deel uit van de "E-commerce Summit & Expo", een wereldwijde conferentie op het gebied van Internet Marketing & Sales. Volgens de directeur van de conferentie, Phebe Archer, is de site van Aride (www.aride.nl ) zowel innovatief als elegant. De conferentie wordt gehouden op 6, 7 en 8 oktober 1999 in Rome, Italië.

Aride is zeer enthousiast over de selectie en is vastbesloten om hoge ogen te gooien in Rome. Concurrerende teams komen uit Amerika, Engeland, Duitsland en Italië en zijn de makers van sites als Diadora, Märklin en Alitalia. De winnaar ontvangt een cheque van $10.000.

Het bedrijf is in september 1998 opgericht door twee ondernemers die kennis van marketing, design en techniek opvallend combineren in het ontwerp van Internetsites en CD-Rom presentaties.

E i n d e   p e r s b e r i c h t

Wilt u meer weten? Belt u dan met Aride Interactieve Communicatie, tel. 0316- 28 38 39 en vraag naar Marco van Zomeren. U kunt ons ook e-mailen op info@aride.nl Met vriendelijke groet,
Aride Interactieve Communicatie
Marco van Zomeren