Nieuwsbank vond voor u onderstaand persbericht:
Marcus Polman hoofdredacteur @Home Nederland
(advertentie)
Neem 'n abonnement | Uw reactie is welkom |

Onderstaande tekst is op 03-02-1999 (19990203) opgenomen in de Nieuwsbank-database van Nederlandstalige persberichten.
Klik op deze link voor later versie of kopie: http://www.nl.home.com/nieuws/press_release6.html
Klik op deze link voor het originele bericht: http://www.persberichten.com/pb6/@home/01feb99@home.htm

nb13

MARCUS POLMAN BENOEMD TOT HOOFDREDACTEUR @HOME NEDERLAND

Amsterdam, 1 februari 1999

– Breedband-Internetaanbieder @Home Nederland heeft Marcus Polman (36) benoemd tot hoofdredacteur van @Home Nederland. Polman is afkomstig van Elsevier waar hij redacteur/verslaggever was bij de economie-redactie. Daarvoor was hij als journalist werkzaam bij onder meer Quote.

In zijn nieuwe functie geeft Polman leiding aan het (vooralsnog) achtkoppige redactieteam, dat de dagelijkse redactionele inhoud van de breedband-Internet site van @Home Nederland gaat verzorgen. Volgens Polman zal breedband-Internet de informatievoorziening in Nederland ingrijpend veranderen. "Door de snelheid die Internet via de kabel biedt zijn tal van nieuwe toepassingen mogelijk. Televisie, krant, radio en het Web zullen steeds meer vervlecht raken. Mensen zullen meer en meer het Internet gebruiken als alternatief voor traditionele audiovisuele en gedrukte media."

@Home Nederland betrekt binnenkort een nieuw gebouw aan de Gyroscoopweg in Amsterdam. Het bedrijf gaat via de kabel Nederlandse breedband-Internetdiensten aanbieden aan bedrijven en particulieren, waaronder toegang tot het Internet, video on demand, muziek van cd-kwaliteit, games en software. In de Verenigde Staten is @Home Network momenteel de snelst groeiende breedband-Internetaanbieder met meer dan 300.000 abonnees en een dekking van ruim 58 miljoen huishoudens. @Home Network werkt in Amerika samen met onder andere CNN Interactive, USA Today, ABC Sport en New York Times.

@Home Nederland voert gesprekken met uitgevers, omroepbedrijven en producenten van multimediatoepassingen om tot vergelijkbare samenwerkingsverbanden te komen.

Verder biedt @Home Nederland haar technische infrastructuur en multimedia-inhoud als turn key-oplossing aan aan Nederlandse kabelbedrijven.

@Home Nederland

@Home Nederland (www.nl.home.com) is een joint venture van @Home Network (www.home.net), Intel (www.intel.com ) , Palet Kabelcom (www.paletkabel.com ) en CasTel (www.castel.nl ). Het bedrijf richt zich op het aanbieden van multi-media breedband-Internetdiensten waaronder Internet-toegang, video on demand, muziek van cd-kwaliteit en games aan Nederlandse particulieren en bedrijven.

Voor meer informatie:

Jamie Howard Lammers van Toorenburg PR

@Home Nederland Charly Lammers van Toorenburg/Klaas Doornbos

telefoon: 020 - 411 2117 telefoon 030 - 656 50 70

e-mail: howard@corp.home.net charly@lvtpr.nl/klaas@lvtpr.nl

Herlezen
N\I\E\U\W\S\bank
Introductie | Persberichten Vandaag | Pers Agenda | Persberichten Zoeken | Persbericht plaatsen | Abonneren | Adverteren | Zonder frames |