Update lokale marketingactiviteiten Apple Benelux

Apple Benelux

Think different.

Lokale Marketingactiviteiten Update 01/1999

Kleuren van de nieuwe iMacs
In Nederlandse publicaties over de nieuwe iMac zal op de volgende wijze naar de verschillende kleuren worden verwezen, voor de duidleijkheid geven wij hier tevens de PMS-kleur:

"Blueberry" : Bosbes-blauw (PMS: 639)
"Grape" : Druif-paars (PMS:2603)
"Lime" : Limoen-groen (PMS:368)
"Strawberry" : Aardbei-rood (PMS:1925)
"Tangerine" : Mandarijn-oranje (PMS:165)

iMac-dummy's
Journalisten en programmamakers die voor fotografische doeleinden graag een iMac willen gebruiken kunnen bij Apple een verzoek indienen voor het gebruik van een zogenaamde iMac-dummy. U kunt dit verzoek per e-mail richten aan Margriet Schouten ((schouten1@euro.apple.com)).

Website over Henk de Velde
Afgelopen week is de officiële Henk de Velde website geopend. Deze website, die zeezeiler Henk de Velde zal ondersteunen tijdens en naar The Race in 2001, is door Clockwork B.V. ontwikkeld op een Power Macintosh G3-computer. Bij de officiële opening werd de website bovendien gepresenteerd op een iMac. Foto's van deze opening zijn te zien op: www.henkdevelde.com/promo.

MacIS Nederland
Op 11 januari 1999 is MacIS Nederland opgericht. MacIS Nederland is een niet-commerciële vereniging van en voor ict-managers die binnen hun bedrijf verantwoordelijk zijn voor het optimaal functioneren van Apple computers. Deze vereniging is aangesloten bij MacIS Europe, de grootste organisatie van ict-managers in Europa (meer dan 200 leden). MacIS richt zich op bedrijven met een substantiële investering in Apple computers.

Copyright 1999 Apple Computer, Inc. Alle rechten voorbehouden.