Vrouwen in zaken - Ondernemen in multicultureel Nederland

3 t/m 28 februari 1999

Tropeninstituut
Amsterdam

Vrouwen in zaken - Ondernemen in multicultureel Nederland is een programma over vrouwelijke ondernemers in de Nederlandse multiculturele samenleving. Onderdelen zijn lezingen, talkshows, films, concerten, een boekpresentatie en een foto-expositie, waarin onderneemsters uit verschillende culturen voor het voetlicht treden. Aandacht wordt besteed aan de talenten en het zakeninstinct van vrouwelijke ondernemers en aan de reacties van banken, Kamers van Koophandel, het midden-en kleinbedrijf en accountantsbureaus op hun wensen en vragen.
Georgette Eendracht, Zwarte Zakenvrouw van het jaar 1997, en minister Roger van Boxtel openen het programma op 3 februari. Andere medewerkenden zijn Bianca Moe en Rijnie de Pee-Klaver, Rolinha Kross en presentatrice Chazia Mourali.

Aanvang opening: 20.00 uur
Toegang: fl. 15,-