Bedrijven ontwikkelen managementstandaard Fibre Channel

Datum nieuwsfeit: 04-02-1999

Twaalf toonaangevende bedrijven ontwikkelen 's werelds eerste managementstandaard voor Fibre Channel

FibreAlliance implementeert gemeenschappelijke benadering voor het beheer van Fibre Channel-opslagnetwerken

Nieuwegein, 4 februari 1999 - EMC Corporation, wereldwijd marktleider op het gebied van bedrijfsbrede opslagsystemen, maakt de oprichting van de FibreAlliance bekend. De doelstelling van de FibreAlliance is het ontwikkelen en implementeren van gemeenschappelijke methoden voor het beheren van heterogene, op Fibre Channel-technologie gebaseerde netwerken van opslagsystemen en servers, ook bekend als Storage Area Networks, of SAN's. EMC en de elf andere leden van de FibreAlliance, alle toonaangevende aanbieders van informatietechnologie, hebben reeds belangrijke vooruitgang ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen