Nieuwe christelijke omgangstraining van Dubbel T

Datum nieuwsfeit: 06-02-1999

Dubbel T (training & teambuilding) start in Houten vanaf 6 februari a.s. opnieuw een training Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit. Volgens initiatiefnemer Ton Kasteleyn is de cursus versterkend o.a. voor het effectiever omgaan met anderen.

Je leert jezelf beter kennen en bent daardoor in staat effectiever om te gaan met je eigen mogelijkheden, je onmogelijkheden niet meer als belemmering te ervaren, maar als nieuwe wegen die je kunt bewandelen. Daardoor kom je steviger in je schoenen te staan en je omgang met anderen zal ook veranderen.

Daarnaast is het verrassend om op een creatieve manier de gaven en talenten die God ieder mens heeft gegeven te ontdekken.

Dubbel T verzorgt trainingen vanuit bijbels perspectief voor volwassen, jongeren en organisaties. Er zijn nog een aantal plaatsen vrij! Voor meer informatie en/of aanmeldingen tel. (035) 6037479 of

tel.fax (030) 6378360 e-mail:
e-mail: (Dubbel.T@hetnet.nl)