Eastman introduceert Document Manager voor MS Exchange

Datum nieuwsfeit: 09-02-1999

Eastman Software introduceert Document Manager voor Microsoft Exchange versie 1.1

Betere schaalbaarheid en meer configuratiemogelijkheden

Culemborg, 9 februari 1999 - Eastman Software maakt bekend dat haar Eastman Software Document Manager voor Microsoft Exchange (DMX) versie 1.1 wereldwijd leverbaar is. Met deze nieuwe versie krijgen organisaties en hun eindgebruikers nog betere mogelijkheden om documenten te beheren binnen Microsoft Exchange Server- en Outlook-omgevingen. DMX - onderdeel van de Eastman Software Work Management voor Microsoft Exchange (WMX) productfamilie - stelt organisaties in staat om grote hoeveelheden documenten te beheren, tegen kosten die belangrijk lager liggen dan met vergelijkbare oplossingen. Voorts is DMX ontworpen om een documentenbibliotheek aan te leggen, die door eindgebruikers eenvoudig kan worden geraadpleegd. Daardoor worden de aanschafkosten sneller terugverdiend en levert het product een belangrijke bijdrage aan een beter beheer van de beschikbare kennis binnen een organisatie. DMX maakt dit mogelijk door gebruik te maken van het Microsoft Exchange Server-platform, en de services hiervan voor een grotere groep gebruikers beschikbaar te stellen.

DMX versie 1.1 biedt een grotere schaalbaarheid en is makkelijker te configureren. Daardoor worden meer gebruikers in de gelegenheid gesteld om verschillende soorten documenten beter te organiseren, uiteenlopend van standaard Microsoft Office-documenten en webpagina's tot aan afbeeldingen en multimediabestanden. Recente interne testen op het gebied van prestaties en schaalbaarheid wezen uit dat de Eastman Software met succes meer dan één ondersteunen, zonder dat het systeem overmatig werd belast. Daarmee is aangetoond dat DMX versie 1.1 uitstekend in staat is om nog grotere configuraties te ondersteunen.

Gebruikers van Microsoft Exchange en Outlook krijgen de beschikking over een geünificeerde, veilige en intuïtieve methode om te werken met belangrijke zakelijke documenten. Versie 1.1 bevat voorts voorzieningen voor versiecontrole, document-locking en audit-trails. Daarmee kunnen veranderingen aan documenten die door meerdere mensen worden bewerkt, in real-time worden bijgehouden en beheerd. DMX versie 1.1 is volledig Jaar
2000-bestendig.

"De mogelijkheid om de IT-investeringen en het gebruik van bestaande infrastructuren te maximaliseren op de gebieden schaalbaarheid, stabiliteit, functionaliteit en kosten is essentieel voor onze klanten. Met onze WMX-productfamilie willen wij organisaties de best mogelijke oplossingen voor werkmanagement bieden," zegt David Vins, WMX Product Marketing Manager bij Eastman Software. "DMX versie 1.1 biedt bedrijven een grotere schaalbaarheid, stabiliteit en flexibiliteit, bovenop de reeds uitgebreide functionaliteit, het eenvoudige gebruik en een lage prijs. Dientengevolge kunnen organisaties deze technologie voor veel meer werknemers beschikbaar maken."

Prijzen en beschikbaarheid
Eastman Software Document Manager voor Microsoft Exchange versie 1.1 is beschikbaar als een gratis upgrade voor alle gebruikers van versie 1.0. Het product is op dit moment wereldwijd leverbaar en is gelokaliseerd voor de volgende taalgebieden: Nederlands, Frans, Duits, Spaans en Zweeds. DMX versie 1.1 kan worden aangeschaft via een Eastman Software Authorized Solution Provider, zoals Delt Informatiesystemen, Syntegra, Bektash Groep, Origin WEBS en Cap Gemini. Meer informatie over DMX en Authorized Solution Providers is te vinden op: www.eastmansoftware.com.

Over Eastman Software
Eastman Software, een dochteronderneming van Eastman Kodak Company, is een erkend marktleider op het gebied van imaging, workflow, COLD en document managementtoepassingen. Imaging for Windows, de defacto 32-bit desktop imaging applicatie, werd ontwikkeld door Eastman Software en maakt standaard onderdeel uit van de Microsoft Windows 95, 98 en Windows NT-besturingssystemen. Meer informatie is te vinden op de website van Eastman Software: www.eastmansoftware.com.

Voor meer informatie:
Eastman Software, Eric P. Abcouwer, Director Eastman Software Nederland, telefoonnummer: 030 - 600 88 02, of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Robert W. de Moll, telefoonnummer: 023 - 562 82 08. Eastman Software is a trademark of Kodak. All other products mentioned are trademarks of their respective companies#