SunUP Netwerk voor verbetering van systeem-uptime

Datum nieuwsfeit: 10-02-1999

SunUP Netwerk voor de verbetering van systeem-uptime

De Sun-klanten die deelnemen aan SunUP-netwerk hoeven niet langer meer te gissen naar de beschikbaarheid van hun applicaties. Met behulp van het Availability Measurement Program van Sun kunnen zij de applicatiebeschikbaarheid eenvoudig kwantificeren en karakteriseren.

Met dit initiatief onderstreept Sun haar inspanningen om de applicatiebeschikbaarheid voor haar gebruikers te optimaliseren. Tegelijkertijd introduceert Sun het unieke SunUP programma waarmee gebruikers en service providers het serviceniveau van hun bedrijfskritische applicatie aanzienlijk kunnen verbeteren. In tegenstelling tot de concurrentie richt Sun zich niet alleen op het productaanbod om de beschikbaarheid te verhogen. Sun heeft ook aandacht voor de totale gebruikersomgeving, inclusief mensen, producten en processen.

copyright © 1999 sun microsystems nederland bv, amersfoort. alle rechten voorbehouden.