Prisma start met call center consultancy in Nederland

Datum nieuwsfeit: 10-02-1999

PRISMA start met call center consultancy in Nederland

Met ingang van januari 1999 is ‘PRISMA Unternehmensberatung fur Telefonkommunikation GmbH’ in Nederland gestart met een vestiging: ‘PRISMA Consulting for Customer Interaction Centers BV’.

PRISMA is een Europees organisatie advies en training bureau voor de call center branche. In Duits-land is PRISMA marktleider. De 80 PRISMA consultants en trainers zijn actief in zes Europese landen. Deze landen werden tot voor kort vanuit het hoofdkantoor in Duitsland bedient. De Nederlandse dochter is de eerste buitenlandse vestiging en bevindt zich in Hoofddorp.

PRISMA Consulting BV wordt geleid geleid door ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen