Aanbieding Apple en Adobe: "Get the Power, Get the Glory"

Datum nieuwsfeit: 11-02-1999

Voor de Europese markt

Speciale aanbieding van Apple en Adobe
"Get the Power, Get the Glory"

Bunnik,11 februari 1999 ­ Apple Computer en Adobe Systems Europe Ltd. zijn vandaag van start gegaan met de "Get the Power, Get the Glory"-actie. In het kader van deze speciale aanbieding ontvangen klanten Ÿ 180,- retour bij aanschaf van een volledige versie van Adobe Photoshop of Adobe Illustrator. Bij aanschaf van een upgrade van een van deze pakketten bedraagt de korting Ÿ 90,-. De actie loopt nog tot en met 30 april 1999.

De korting van Adobe wordt uitsluitend verleend aan klanten die tussen 9 februari en 30 april 1999 een 300-MHz, 350-MHz of 400-MHz Power Macintosh G3-systeem aanschaffen en één van de volgende Adobe-producten: Adobe Photoshop 5.0 (volledige versie of upgrade) of Adobe Illustrator 8.0 (volledige versie of upgrade). Op deze aanbieding zijn een aantal specifieke voorwaarden van toepassing. Om het retourbedrag te ontvangen moet de klant het aankoopbewijs van zowel het Apple product als het Adobe-pakket opsturen naar Adobe, samen met de speciale kortingscoupon. Deze coupon wordt geleverd bij elk Power Macintosh G3-systeem en kan als pdf worden gedownload vanaf de volgende webpagina: www.adobe.nl.

De producten van beide bedrijven bieden creatieve gebruikers ongekende mogelijkheden. De Power Macintosh G3 is de mooiste, snelste, meest flexibele en eenvoudigst uit te breiden Macintosh ooit. Adobe PhotoShop en Adobe Illustrator staan bekend als uiterst krachtige programma's en geven duidelijk de toon aan op grafisch gebied.

© 1999. Apple Computer Benelux B.V. Alle rechten voorbehouden. Apple, het Apple logo, Macintosh en Power Macintosh zijn gedeponeerde handelsmerken van Apple Computer, Inc. Adobe, het Adobe logo, Adobe Illustrator en Adobe PhotoShop zijn handelsmerken van Adobe Systems Incorporated. Andere merk- en productnamen die in dit document worden genoemd kunnen handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars en worden bij deze erkend.

Adobe Systems
Adobe Systems, opgericht in 1982, is een toonaangevende leverancier van softwaretechnologieën voor publicatie- en grafische toepassingen. Met een jaaropbrengst van bijna $1 miljard is Adobe de op één na grootste leverancier ter wereld van software voor bureaucomputers. Adobe ontwikkelt uitstekende programma's voor professionele uitgevers, webontwikkelaars, grafisch ontwerpers, documentatiebedrijven, zakelijke gebruikers en consumenten. De producten van Adobe stellen gebruikers in staat om visueel aantrekkelijke illustraties en documenten te ontwikkelen en te publiceren via uitlopende media. Het bedrijf telt wereldwijd meer dan 2700 werknemers en heeft vestigingen in Noord-Amerika, Europa, het Pacifisch gebied, Japan en Latijns Amerika. Het hoofdkantoor van Adobe is gevestigd in San Jose (Californië, Verenigde Staten).

Apple
Apple Computer, Inc. gaf in de jaren '70 het startschot voor de personal-computerrevolutie met de Apple II en vond in de jaren '80 de personal computer opnieuw uit met de Macintosh. Apple staat nu opnieuw achter zijn oorspronkelijke missie ­ de beste producten en ondersteuning leveren op het gebied van personal computers aan studenten, docenten, ontwerpers, wetenschappers, technologen, ondernemers en consumenten in meer dan 140 landen.

Websites van Adobe:
Voor informatie over Adobe Systems: www.adobe.com Voor informatie over Adobe Systems Nederland: www.adobe.nl

Websites van Apple:
Voor informatie over Apple Computer: www.apple.com Voor informatie over Apple Computer Benelux: www.apple.nl Voor persberichten, achtergrondmateriaal en contactinformatie: www.apple.com/pr

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Margriet Schouten
Public Relations Manager Benelux Region
Apple Computer Benelux b.v.
Kosterijland 42, 3981 AJ Bunnik
Tel.:+31 (0)30 - 659 39 62