Nieuwsbank vond voor u onderstaand persbericht:
Syntegra sluit partnerovereenkomst met Eastman Software
(advertentie)
Neem 'n abonnement | Uw reactie is welkom |

Onderstaande tekst is op 11-02-1999 (19990211) opgenomen in de Nieuwsbank-database van Nederlandstalige persberichten.
Klik op deze link voor later versie of kopie: http://www.syntegra.nl/news/archief99/eastman_partner.html

nb04

Syntegra sluit partnerovereenkomst met Eastman Software

Culemborg/Zoetermeer, 11 februari 1999 - Syntegra, de System Integrator van British Telecom, onder andere actief op het gebied van netwerken en systeemintegratie, heeft vandaag een partnercontract gesloten met Eastman Software. In het kader van deze overeenkomst gaat Syntegra diensten aanbieden rond de Eastman Software Work Management Producten voor Microsoft Exchange. Tot deze diensten behoren onder meer projectmanagement, consultancy en het ontwikkelen en implementeren van maatoplossingen.

Daarnaast kan Syntegra ook de benodigde hardware en licenties voor de producten van Eastman Software leveren. In een later stadium zal Syntegra ook gebruikersopleidingen en helpdeskdiensten bieden voor de op basis van de Eastman Software-producten ontwikkelde oplossingen. De overeenkomst met Syntegra betekent een verdere uitbreiding in Nederland van het aantal certified partners van Eastman Software. De certified partners hebben allen een training gevolgd op het gebied van toepassing en implementatie van de Eastman Software- en Microsoft-producten.

"Door de overeenkomst kunnen klanten een belangrijke toegevoegde waarde krijgen van Syntegra, één van de belangrijke partners van Microsoft in Nederland," aldus Eric Abcouwer, Business Unit Manager van Eastman Software. "Syntegra is voor ons een zeer belangrijke partij waar het gaat om migratie naar Windows NT en de implementaties van business applications op basis van Microsoft Exchange. Van deze expertise hebben wij als Eastman Software veel verwachtingen."

"Onze klantenkring maakt veel gebruik van Microsoft Exchange. Bij deze groep is sprake van een grote vraag naar document management- en workflow managementproducten die draaien op Microsoft Exchange. Eastman Software is voor ons een geschikte partner omdat we samen tegemoet kunnen komen aan deze vraag", aldus Wilbert Kieboom, algemeen directeur van Syntegra.

De Work Management for Microsoft Exchange (WMX) productlijn omvat drie producten: Workfolder for Exchange, Document Manager for Exchange en Imaging for Windows Professional.

EASTMAN SOFTWARE WorkFolder for Microsoft Exchange (WFX) WFX betreft een veelzijdige 'container' voor het vergaren, organiseren en delen van bedrijfsinformatie en het management van de taken die nodig zijn voor het voltooien van projecten. WFX verbetert de productiviteit door het automatiseren, bijhouden en stroomlijnen van belangrijke bedrijfsprocessen voor teams en afdelingen, of voor de gehele organisatie. Door het gebruik van gestructureerde mappen (WorkFolders), discussiegroepen en ingebouwde synchronisatieservices, ontstaat een werkomgeving waarin meerdere Exchange-gebruikers kunnen samenwerken aan dezelfde werkitems. WFX stelt gebruikers tevens in staat om samenwerkende bedrijfsapplicaties te bouwen en te integreren met behulp van de vele mogelijkheden voor aanpassing.

Document Manager for Microsoft Exchange (DMX)

Document Manager for Microsoft Exchange (DMX) biedt krachtige mogelijkheden voor documentbeheer op het Microsoft Exchange-platform en voorziet in een raamwerk voor samenwerking waarbinnen organisaties documenten kunnen creëren, toegankelijk maken, organiseren en opslaan. Tot de mogelijkheden van het product behoren: versiebeheer, 'afsluiten' van documenten voor wijzigingen en het bijhouden van wijzigingen in het document op het moment dat dit wordt aangemaakt, gecorrigeerd, aangevuld of gewijzigd.

EASTMAN SOFTWARE Imaging for Windows Professional Edition 2.0.

Imaging for Windows Professional zet papieren documenten en faxberichten om in elektronische documenten. Deze documenten kunnen organisaties distribueren en bekijken met behulp van Microsoft Windows-applicaties, Microsoft Exchange of via Internet. Na de conversie in de tekst van de documenten zoeken op trefwoorden is ook mogelijk. Verder kunnen gebruikers met Imaging Professional papieren documenten en faxberichten scannen en de tekst met behulp van OCR digitaliseren. Hierdoor is het overtypen van documenten niet langer nodig. Samen met DMX en Microsoft Exchange voorziet Imaging Professional document image management in rechtstreekse routering van de digitaliseerde documenten naar de Exchange Public Folders.

Over Syntegra
Syntegra, onderdeel van British Telecom, is actief in meer dan 50 landen. Syntegra Nederland, waar meer dan 1.300 mensen werken, is een System Integrator met een grondige kennis van informatie- én communicatietechnologie, bedrijfsprocessen en organisatiekunde. Kernactiviteiten: Office Automation, Professional Services, Application Development, Consultancy & System Integration en Education & Training. Syntegra realiseert wereldwijd met 4.200 medewerkers een omzet van ruim 1,3 miljard gulden. Meer informatie over Syntegra is te vinden op: http://www.syntegra.nl

Over Eastman Software
Eastman Software, een dochteronderneming van Eastman Kodak Company, is een erkend marktleider op het gebied van imaging, workflow, COLD en document managementtoepassingen. De applicatie Imaging for Windows, ontwikkeld door Eastman Software, maakt deel uit van de Microsoft Windows 95- en Windows NT-besturingssystemen. Meer informatie is te vinden op de website van Eastman Software: http://www.eastmansoftware.com.

Voor meer informatie: Eastman Software, Eric P. Abcouwer, Business Unit Manager, telefoonnummer: 030 - 600 88 02, of Syntegra, Serge Leclercq, Product Manager, telefoonnummer 079-36 82 222 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Robert W. de Moll, telefoonnummer: 023 - 562 82 08.

Herlezen
N\I\E\U\W\S\bank
Introductie | Persberichten Vandaag | Pers Agenda | Persberichten Zoeken | Persbericht plaatsen | Abonneren | Adverteren | Zonder frames |