Adempauze voor Bart de Graaff

BNN

10 februari 1999

ADEMPAUZE VOOR BART DE GRAAFF

Bart de Graaff doet het de komende weken wat rustiger aan. Dit betekent dat hij tijdelijk geen programma's voor BNN opneemt of zich bezighoudt met werkzaamheden die zijn functie als voorzitter met zich meebrengt. Deze beslissing volgt op een medisch advies, waarin aangevoerd wordt dat het tijd is voor een adempauze.

Hoewel het Bart de Graaff zeer veel moeite kost BNN enige tijd op de achtergrond te schuiven, beseft hij dat hij zijn rust op dit moment nodig heeft. De Graaff: "De inspanningen van het afgelopen jaar eisen nu toch zijn tol. Hoewel ik liever door zou gaan kan ik er beter even tussenuit gaan, zodat ik straks weer voor de volle 100% aan de slag kan."

De geplande programmering van BNN die vanaf 14 februari a.s. van start zou gaan wordt op deze veranderde situatie aangepast.