Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 11-02-1999

Donderdag 11 Februari

ZONDER AUTOGORDEL, CUIJK

De politie van Cuijk heeft woensdagmiddag tussen 16.00 en 17.00 uur nabij de afrit van de A73 onder Cuijk veertien automobilisten bekeurd die de verplichte autogordel niet droegen.

ZONDER LICHT, CUIJK

Woensdagavond heeft de politie in en rond het centrum van Cuijk 17 fietsers bekeurd omdat zij zonder licht reden.

ONDER INVLOED, CUIJK

De politie heeft in de nacht van woensdag op donderdag proces verbaal opgemaakt tegen een 27-jarige automobilist uit Cuijk. De man bleek bij controle onder invloed van alcohol een auto te hebben bestuurd. Hij kreeg bovendien een rijverbod van twee uur opgelegd. De controle vond kort na 02.00 uur plaats op de Beugenseweg te Oeffelt.

SNELHEIDSCONTROLES

De politie in het district land van Cuijk heeft donderdag bij twee snelheidscontroles in totaal 86 automobilisten bekeurd. De controles vonden plaats op de Provincialeweg Gemert - Boxmeer, waar tussen 09.15 en 10.10 uur 34 auto's te hard reden. De snelste reed 112 km/u. Tussen 11.00 en 11.45 uur werd gecontroleerd op de Beugenseweg in Boxmeer. Hier kregen 52 bestuurders een bekeuring. Als hoogste snelheid werd 77 km/u gemeten.