Vernieuwde portfolio ict-evenementen Amsterdam RAI

Datum nieuwsfeit: 16-02-1999

VERNIEUWDE PORTFOLIO ICT-EVENEMENTEN VAN AMSTERDAM RAI VOOR 1999

Inspelend op de snelle veranderingen in de markt introduceert Amsterdam RAI een aantal vernieuwingen binnen haar portfolio evenementen op het gebied van Informatie en Communicatietechnologie. Het ICT-cluster, dat evenementen omvat als The InterNetworking Event, de AG Carrièredagen en Logicom, wordt dit jaar uitgebreid met Business 2000, een nieuwe platform voor ICT evenementen gericht op de toepassingsmogelijkheden van ICT in succesvol zakendoen. Business 2000 omvat de evenementen Internet in Business, WebPower Pro, Business Solutions, Mobile & Wireless, de IT Carrièredagen en het Nationale Internet Congres.

The InterNetworking Event (TINE)
Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen