Dag van de PvdA-website

Partij van de Arbeid

Dag van de PvdA-website

15 februari 1999 PvdA-voorlichting

De PvdA-website heeft inmiddels al meer dan tien miljoen 'hits' te verwerken gekregen. Ter gelegenheid hiervan en vanwege het feit dat de PvdA weer een speciale verkiezingssite heeft, houdt de PvdA op donderdag 18 februari 1999 de Dag van de PvdA-website.

Van 14.00 tot 15.00 uur 'chatten' middelbare scholieren met verschillende Kamerleden en bewindspersonen van de PvdA. Hieraan wordt onder anderen deelgenomen door Klaas de Vries (minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid), Job Cohen (staatssecretaris van Justitie), Willem Vermeend (staatssecretaris van Financiën) en Ad Melkert (voorzitter Tweede-Kamerfractie). De PvdAers 'chatten' in het Tweede-Kamergebouw op de eerste verdieping van gebouw Koloniën. Vertegenwoordigers van de media zijn van harte uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn.

De scholieren 'chatten' vanuit hun middelbare scholen. De deelnemende scholen zijn gevestigd in provincies waar de scholieren nog geen krokusvakantie hebben. In de dagen voor de Dag van de PvdA-website kunnen de scholieren hun meest prangende vragen al mailen aan de bewindspersonen en Kamerleden.

De 'chat' kan live gevolgd worden op de PvdA-website (www.pvda.nl).

Na de 'chat' (om 15.00 uur) wordt op de kamer van de fractievoorzitter (K 114) een korte presentatie over de PvdA-website gegeven. Ad Melkert sluit vervolgens de Dag van de PvdA-website af met een persconferentie.