3Com introduceert PathBuilder S700 ATM Access Switch

Datum nieuwsfeit: 18-02-1999

3Com PathBuilder S700 ATM Access Switch levert kritische multi-service functionaliteit

Maarssen / Brussel, 18 februari 1999 - 3Com introduceert de PathBuilder S700 ATM access-switch. De nieuwe switch is een multiservice-platform voor aanpassing, bundeling en switching van een brede verscheidenheid aan verkeer op snelle ATM-links. De PathBuilder S700 switch vervult een kritische rol in de backbone van de carrier, namelijk die van de multiservice-concentratie. Op deze wijze kunnen carriers hun ATM-backbone uitbreiden van de netwerkrand tot in de bedrijfsomgeving van de klant en zo op economische wijze geconvergeerde oplossingen inzetten.

De switch stelt service-providers in staat hun conventionele transportdiensten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen