Topcall introduceert TC/Link-MQ

Datum nieuwsfeit: 18-02-1999

TC/Link-MQ verbindt IBM MQSeries met TOPCALL communicatieserver

's-Hertogenbosch, 18 februari 1999 - TOPCALL introduceert als vervolg op de onlangs aangekondigde marketingovereenkomst met IBM de module TC/Link-MQ. Deze module maakt het mogelijk om de TOPCALL communicatieserver te gebruiken in combinatie met IBM's MQSeries-software. De module biedt organisaties die beschikken over de MQSeries van IBM de kans om gebruik te maken van TOPCALL's systemen voor bedrijfskritisch berichtenverkeer, waarmee directe communicatie mogelijk is via fax, telex, Internet, GSM en X.400 vanuit verschillende applicaties, onder meer SAP R/3, Lotus Notes, Microsoft Exchange en Novell GroupWise.

De IBM MQSeries-software vormt een backbone ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen