Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 18-02-1999

Woensdag 17 Februari

AANGEHOUDINGEN IN VERBAND MET VECHTPARTIJ MOLENSTRAAT

In verband met de vechtpartij in de nacht van zaterdag op zondag plaats had op de Molenstraat in Oss en waarvan bij de politie aan aantal aangiftes zijn binnen gekomen van mishandeling, zijn, woensdagochtend drie personen aangehouden. Het betreft twee mannen van 29 en 31 jaar uit Oss en een 32-jarige vrouw uit Oss. Het drietal is voor verder onderzoek ingesloten. De politie onderzoekt of er nog meer personen bij de vechtpartij betrokken waren.

STEEKPARTIJ MOLENSTRAAT

In de steekpartij in de Molenstraat in Oss, waar een man, rond 03.15 uur werd neergestoken die iemand betrapte bij het weghalen van een aantal jassen, vordert de politie langzaam. Ondanks dat veel mensen getuigen zijn geweest van het voorval is het de politie tot nu niet gelukt om met veel van deze mensen in contact te komen. De politie is dan ook op zoek naar getuigen van deze steekpartij. Getuigen kunnen zich melden bij de politie Oss, telefoon 0412 - 6541111.

STEEKPARTIJ WALSTRAAT

Ook het onderzoek naar de steekpartij in de Walstraat nabij V & D vordert langzaam. Op het moment van de steekpartij, tussen 03.00 en 03.30 uur, waren er kennelijk weinig mensen in de directe omgeving. De politie wil ook in dit geval graag in contact komen met getuigen, die nog niet in contact zijn geweest met de politie. De politie Oss is te bereiken op telefoonnummer 0412 - 654 1111.

INBRAAK AUTO, OSS

Dinsdagmiddag is ingebroken in een auto, die geparkeerd stond aan de Sweelinckstraat in Oss. Een ruit van de auto werd ingeslagen. De radio-cdspeler, de cd-wisselaar en een aantal cd's werden gestolen/

GLAASJE OP, OSS

Dinsdagavond is een 37-jarige man uit Oss bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. De man heeft een rijverbod gekregen. Verder kreeg hij van justitie direct een boete van FL. 900,- opgelegd. De controle vond plaats op de Raadhuis-laan in Oss.

In de nacht van dinsdag op woensdag is een 31-jarige vrouw uit Oss bekeurd. Zij reed met een auto terwijl ze te veel gedronken had. Ze kreeg een rijverbod. Verder kreeg ze van justitie direct een boete van FL. 700,- opgelegd. De controle vond plaats op de Tuinstraat in Oss. AUTO GESTOLEN, HEESCH

In de nacht van dinsdag op woensdag is vanaf de Schaapsdijk in Heesch een grijze Opel Calibra gestolen. Het kenteken van de auto is NP-BS-91.

INBRAAK WONING

In een woning aan de Sikkel in Heesch is vannacht ingebroken. Men kwam binnen door het forceren van de achterdeur. Uit de woning werd een videorecorder en een tas met onder andere autopapieren gestolen.

Vanuit een andere woning aan de Sikkel in Heesch werden een videorecorder en een aantal Cd-rom's gestolen. Ook bij deze woning kwam men door het openbreken van de achterdeur binnen.