IBM: 2 jaar garantie voor Europese gebruikers ERP-applicatie

IBM Nederland

IBM informatie in Nederland

Services

IBM biedt Europese gebruikers van Baan Company-software performancegarantie voor twee jaar

Amsterdam, 17 februari 1999 - IBM lanceert het Performance Protection Plan voor de RS/6000. Dit Plan is een nieuw en kosteloos programma met een looptijd van twee jaar dat alle Europese klanten die momenteel een ERP-applicatie implementeren, een performancegarantie biedt.

In eerste instantie wordt dit programma aangeboden aan klanten die een RS/6000 in combinatie met de ERP-oplossing (Enterprise Resource Planning) van Baan Company willen installeren. In de nabije toekomst zullen nog meer van dit soort programma's volgen die de performance van RS/6000-servers waarborgen.

"Met het allereerste Performance Protection Plan dat ooit is verschenen, is het voor Europese klanten nog nooit zo eenvoudig geweest om de ERP-oplossing van Baan Company aan te schaffen", aldus Michel Teyssedre, EMEA RS/6000 Director of Sales. "In het kader van dit programma legt IBM zich vast op een bepaalde, vooraf overeengekomen performance voor de eerste twee jaar. Wordt dit niet waargemaakt, dan komt de klant in aanmerking voor een kosteloze performance-upgrade van IBM."

Het Performance Protection Plan wordt aangeboden via een select aantal IBM Business Partners. Het Plan betreft IBM's ERP Solution Series for Baan en omvat zes vooraf geconfigureerde RS/6000-systemen. Klanten die voor het eerst een ERP-oplossing implementeren, worden helemaal begeleid bij de keuze van het systeem dat het beste aansluit op de behoefte. Nadat de juiste keuze is gemaakt, treedt het Performance Protection Plan in werking en kan de klant erop vertrouwen dat diens wensen ten aanzien van de performance zullen worden waargemaakt.

"IBM's ERP Solution Series for Baan beperkt de complexiteit tijdens de installatie en versnelt bovendien het implementatieproces", aldus Roy Hartland, Manufacturing Systems Manager bij Cotec Computing Services. "Het baanbrekende Performance Protection Plan voor Baan betekent voor onze klanten extra ondersteuning, terwijl het risico voor de klant voor een vast bedrag wordt geminimaliseerd."

IBM RS/6000

Ruim 650.000 IBM RS/6000-systemen zijn momenteel in gebruik bij meer dan 100.000 zakelijke klanten verspreid over de hele wereld. De RS/6000 is IBM's computerlijn met enerzijds de op de RISC-technologie gebaseerde POWER-processors en anderzijds AIX, IBM's versie van het besturingssysteem UNIX. RS/6000-systemen variëren in grootte en capaciteit van werkstations tot werkgroepservers en van bedrijfsservers tot de 'supercomputer' RS/6000 SP. Bedrijven, overheidsinstellingen en universiteiten vinden veel baat bij de RS/6000, die behalve de meest uiteenlopende applicaties ondersteunt ook de betrouwbaarheid, beschikbaarheid en prijs/prestatie-verhouding biedt waar IT-managers om vragen.

Internet-gebruikers kunnen voor nadere informatie over IBM, haar producten, diensten en technologie terecht op het World Wide Web. Het adres van IBM's home page is: www.ibm.com.
Het adres van de IBM RS/6000 home page is: www.rs6000.ibm.com. Het adres van de Nederlandse IBM home page is: www.nl.ibm.com.

IBM Corporation IBM Nederland