Sneeuwval Alpen houdt aan

Datum nieuwsfeit: 20-02-1999

NEDERLANDSE SKI VERENIGING

Sneeuwval Alpen houdt aan

Het winterweer houdt het Alpengebied in de greep. Voor het komend weekend wordt veel drukte op de wegen van en naar de toeristische gebieden in de Alpenlanden verwacht. In combinatie met sneeuwval en lawinegevaar, kan dit betekenen dat vakantiegangers overlast en vertraging krijgen. Met name in Oostenrijk is een aantal bestemmingen moeilijk bereikbaar. De Nederlandse Ski Vereniging adviseert de route-informatie zorgvuldig in de gaten te houden. De ANWB heeft een speciaal informatie-nummer geopend: 0049.8976.76.4100 waar u dag en nacht informatie kunt krijgen over de bereikbaarheid van skidorpen in Zuid-Duitsland, Vorlarlberg en Tirol.

De verzekering van de Nederlandse Ski Vereniging dekt de extra reis- en verblijfkosten voor alle extra dagen voor leden die niet weg kunnen uit hun wintersportplaats. Voor de leden die op weg zijn naar hun wintersportbestemming en gestrand zijn, dekt de verzekering bij de pakketten B en D de extra kosten wanneer u meer dan acht uur te laat op uw vakantiebestemming aankomt. Wie een vakantie heeft geboekt, adviseren we ook de voorwaarden van de annuleringsverzekering zorgvuldig door te nemen. Voor vragen over de verzekering van de Nederlandse Ski Vereniging kunt u bellen met de afdeling ledenservice, (070) 3101112. Vorige

de europeesche Official partner NEDERLANDSE SKI VERENIGING

design: medi@web