Kamerleden en milieubeweging in debat over Groen Poldermodel

Datum nieuwsfeit: 22-02-1999

Persbericht Milieudefensie

Uitnodiging voor de pers

Consensus en conflict in de milieupolitiek Tweede-Kamerleden en milieubeweging in debat over Groen Poldermodel

Amsterdam, 16 februari 1999 -- De Rode Hoed en Vereniging Milieudefensie organiseren een groot debat over het groene poldermodel op maandagavond 22 februari a.s.. Aan de hand van goede en slechte voorbeelden uit het verleden debatteren Tweede-Kamerleden van de vijf grootste partijen over de besluitvorming over milieu en ruimtelijke investeringen.

Kan een groen poldermodel helpen om tot betere besluiten met meer draagvlak te komen? Hoe moet de verhouding zijn tussen de onderhandelingen die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen