Nieuwsbank vond voor u onderstaand persbericht:
Nieuwe media development manager bij @Home Nederland
(advertentie)
Neem 'n abonnement | Uw reactie is welkom |

Onderstaande tekst is op 24-02-1999 (19990224) opgenomen in de Nieuwsbank-database van Nederlandstalige persberichten.
Klik op deze link voor later versie of kopie: http://www.nl.home.com/nieuws/press_release9.html
Klik op deze link voor het originele bericht: http://www.persberichten.com/pb6/@home/11feb99@home.htm

nb04

SUZAN FLUITMAN BENOEMD TOT MEDIA DEVELOPMENT MANAGER BIJ @HOME

NEDERLAND

Amsterdam, 11 februari 1999 – Breedband Internetaanbieder @Home Nederland heeft Suzan Fluitman (31) benoemd tot Media Development Manager. In haar nieuwe functie is Fluitman onder meer verantwoordelijk voor het Media Development Programma (MDP) van @Home Nederland. Dit unieke programma van @Home voorziet er onder andere in dat nationale en internationale contentproviders en Internetontwikkelaars de beschikking krijgen over de specifieke producten en technologieŽn die nodig zijn om Internetcontent te optimaliseren voor het breedbandnetwerk van @Home Nederland.

@Home Nederland heeft inmiddels samenwerkingsovereenkomsten gesloten met onder meer AND Publishers, Bertelsmann’s BOL.COM Nederland, Liquid Audio, Lost Boys Interactive en NAIT (Nieuw Amsterdam IT Groep).

Verder is Fluitman verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een Advertentie Programma. Dit programma is bedoeld om adverteerders kennis te laten maken met de uitgebreide mogelijkheden van breedband adverteren.

Suzan Fluitman is afkomstig van VNU, waar ze werkzaam was als Channel Manager van MEDIAnet.nl, de centrale Internet-site van VNU. Daarnaast was ze lid van het managementteam van VNU Internet Publishing Services. Daarvoor was zij werkzaam bij WXS/Planet Internet.

@Home Nederland

@Home Nederland ( www.nl.home.com) is een joint venture van @Home Network (www.home.net), Intel (www.intel.com), Palet Kabelcom (www.paletkabel.com) en CasTel (www.castel.nl). Het bedrijf richt zich op het aanbieden van multimedia breedbanddiensten waaronder Internettoegang, video on demand, muziek van cd-kwaliteit en online computerspellen aan Nederlandse bedrijven en particulieren.

In de Verenigde Staten is @Home Network momenteel de snelst groeiende breedband Internetaanbieder met meer dan 300.000 abonnees en een dekking van ruim 58 miljoen huishoudens. @Home Network werkt in Amerika samen met onder andere CNN Interactive, USA Today, ABC Sport en The New York Times.

@Home Nederland voert gesprekken met uitgevers, omroepbedrijven en producenten van multimediatoepassingen om tot vergelijkbare samenwerkingsverbanden te komen.

Verder biedt @Home Nederland haar technische infrastructuur en multimedia-inhoud als turn key-oplossing aan Nederlandse kabelbedrijven aan.

Voor meer informatie:

@Home Nederland Lammers van Toorenburg PR

Jamie Howard Charly Lammers van Toorenburg of Klaas Doornbos

telefoon: 020 - 586 44 89 telefoon: 030 - 65 65 070

e-mail: howard@corp.home.net e-mail: charly@lvtpr.nl of klaas@lvtpr.nl

Herlezen
N\I\E\U\W\S\bank
Introductie | Persberichten Vandaag | Pers Agenda | Persberichten Zoeken | Persbericht plaatsen | Abonneren | Adverteren | Zonder frames |